BMW a început să producă modelul electric iX3 în China

Primul BMW iX3, model full electric, a părăsit linia de producţie a joint-venture-ului BMW Brilliance Automotive (BBA) de la Shenyang, în China. 

BBA realizează teste riguroase pentru tot, de la baterii la automobile finisate, pentru a garanta siguranţa automobilului BMW iX3. 128 de teste mecanice şi 994 de teste de funcţionalitate software asigură calitatea ridicată a bateriilor de înaltă tensiune de-a lungul întregului ciclu de viaţă. 140 de teste funcţionale verifică fiecare aspect al maşinii în timpul accelerării, în condiţii de drum special şi pe drumurile denivelate.

BBA produce modelul full electric BMW iX3 pe aceeaşi linie ca şi versiunea BMW X3 cu motoare termice pentru a asigura un nivel ridicat de eficienţă şi flexibilitate în producţie.

Spre deosebire de X3, electricul iX3 este cu 26 mm mai lung și cu 8 mm mai jos; lățimea și ampatamentul și-au păstrat aceleași valori ca în cazul SUV-ului cu motor cu ardere internă. Centrul de greutate, în schimb, a scăzut cu 7,5 centimetri (mulțumită „podelei’ de baterii), iar portbagajul are acum 510 litri (cu 40 de litri mai puțin decât la X3). Garda la sol a lui iX3 este de 179 mm.

BMW iX3 este pus în mișcare de un motor electric cu 286 CP și 400 Nm, resurse trimise exclusiv către puntea spate. iX3 folosește noua generație (a cincea) a sistemului de propulsie eDrive, pe care îl vom vedea pe i4, iNext și — în versiuni modificate — pe alte modele mai mici din gama producătorului.

În cifre de performanță, noul iX3 poate accelera de la 0 la 100 km/h în 6,8 secunde și până la o viteză maximă limitată electronic la 180 km/h.

În România prețurile pentru primul SUV electric de la BMW pleacă de la 67.592 euro (cu TVA, sau 56.800 € fără TVA), acesta fiind prețul pentru versiunea de echipare entry-level Inspiring.

taguri
Adaugă un comentariu