BMW – marca premium numarul 1 in lume in 2012

  • BMW isi consolideaza in 2012 pozitia de cel mai de succes producator de automobile premium.
  • Toate marcile BMW Group au inregistrat un an record.

Cu o crestere de 10,6% la nivel mondial, BMW Group a incheiat un nou an record, depasind 1.845.186 unitati livrate in 2012 (1.668.982 unitati in 2011). Toate marcile grupului au incheiat anul cu performante istorice.

 Marca BMW a depasit in premiera 1,5 milioane unitati vandute intr-un an

BMW trece pentru prima data de cota 1,5 milioane unitati in urma unei cresteri de 11,6% (1.540.085 in 2012 vs. 1.380.384 in 2011). Aceasta ii permite marcii germane sa isi consolideze prima pozitie in segmentul premium. In anul lansarii, noul BMW Seria 3 Sedan a ocupat deja locul intai in segmentul limuzinelor de clasa medie (294.039 in 2012 vs. 240.278 in 2011), in timp ce, per ansamblu, BMW Seria 3 ramane cel mai de succes model al marcii cu un total de 406.752 automobile (2011: 384.464). Performantele BMW au fost sustinute de succesul noilor modele care capata recunoasterea pietei, BMW Seria 1 a inregistrat un plus de 28,6% la 226.829 automobile (2011: 176.481), BMW X1 de 16,9% la 147.775 automobile (2011: 126.429), in timp ce BMW Seria 6, beneficiind de lansarea versiunilor Coupe si Gran Coupe, dar si de disponibilitatea versiunilor cu tractiune integrala pentru prima oara in istorie, a inregistrat o crestere de 146,8% la 23.193 automobile (2011: 9.369).

MINI a depasit pentru prima oara 300.000 unitati vandute pe an

MINI a depasit pentru prima data bariera de 300.000 de unitati, inregistrand 301.526 livrari in 2012 (+5.8%; 2011: 285.060). Un factor important de succes a fost MINI Countryman care a inregistrat o crestere de 14,8% la 102.250 automobile (2011: 89.036). Este de asteptat ca lansarea noului MINI Paceman in primavara acestui an sa impulsioneze suplimentar performanta marcii britanice.

 

 

 

 

Adaugă un comentariu