Noul BMW Seria 4 Convertible marcheaza inceputul unei noi ere pentru cabrioletele de clasa medie oferite de producatorul bavarez. Noul limbaj de design introdus odata cu lansarea coupeului Seriei 4 este si mai evident cu al doilea model al seriei, care rescrie standardele in ceea ce priveste performantele dinamice, eleganta si placerea oferita celui de la volan – fie ca este condus cu acoperis sau nu.
Pe langa designul distinctiv, Seria 4 Covertible se deosebeste de modelele Seriei 3 printr-o serie de particularitati tehnice, fiind mai lat si avand ecartamentul si ampatamentul mai mari decat in cazul Seriei 3 Cabrio.
Hardtopul din trei elemente este izolat fronic si termic corespunzator pentru un confort deosebit, chiar si in sezonul rece, si ofera lumini ambientale, care asigura o atmosfera in acord cu asteptarile de la un coupe premium atunci cand acoperisul este ridicat. Acesta se pliaza pe verticala in portbagaj, permitand oferirea unui volum mai mare decat in cazul Seriei 3 Cabrio (220-370 l fata de 210-350 l). Cand acoperisul este ridicat, absenta montantului central confera o imagine boema cabrioletului Seriei 4.
La lansare, BMW Seria 4 Convertible va fi oferit cu doua motoare pe benzina si un diesel: 435i Convertible (motor cu sase cilindri, 306 CP), 428i Convertible (motor cu patru cilindri, 245 CP) si, respectiv 420d Convertible (motor cu patru cilindri, 184 CP). In functie de versiune si specificatii, modelele Seriei 4 Convertble pot fi configurate cu o transmisie manuala cu sase trepte sau una automata cu opt trepte. Indiferent de combinatie, functia start&stop este oferita standard.
Pe langa modelul standard, cumparatorii vor putea opta pentru trei linii de echipare – Modern Line, Sport Line si Luxury Line, precum si un pachet M Sport. Comportamentul dinamic va fi unul de top, Seria 4 Convertible oferind un raport optim al maselor (50:50 intre fata si spate), un centru de greutate foarte jos si un tren de rulare soficticat.
Acesta are la baza platforma tehnica a Seriei 4 Coupe, dar cu o configuratie a arcurilor, amortizoarelor si geometriei suspensiei optimizata pentru nevpoile specifoice ale cabrioletului. Directia cu asistare electrica Servotronic este disponibila standard, in timp ce optional poate fi configurata directia sport variabila.