Noul BMW Seria 7 facelift a fost dezvăluit oficial. Nava amiral a producătorului bavarez beneficiază de o serie de modificări estetice, dar și de o gamă revizuită de motoare.
Citește și…
Curtea Constituțională: radarele nu vor fi presemnalizate
BMW a creat o motocicletă autonomă
Volkswagen și Ford își unesc forțele într-o alianță globală
Dacia recheamă în service mii de mașini
Record mondial: cea mai lungă mașină construită vreodată
Șoferii evită Terminalul Străulești din cauza tarifului
Impozit auto 2019: cât trebuie să plătim și până când
Tinerii care pot urma gratuit școala de șoferi
Cel mai mare sedan BMW afișează un design îndrăzneț prin grila masivă ce domină partea din față a mașinii. Aceasta este cu 40% mai mare decât a modelului curent. Pentru a-i face loc grilei construite din aluminiu, elementul frontal a crescut în înălțime cu aproximativ 50 de milimetri.
Farurile adaptive cu tehnologie LED sunt mai înguste, asemenea blocurilor optice din spate, care, de asemenea, au fost restilizate. Seria 7 facelift intră în clubul select de autoturisme care au stopurile unite cu o bandă luminoasă.
Versiunea de bază a Seriei 7 facelift vine cu jante de 17 inchi, dar putem fi siguri că acestea nu vor fi alese de niciun cumpărător. Opțional, clienții pot alege mai multe modele de jante cu dimensiunea de până la 21 de inchi.
Versiunea revizuită poate fi configurată în trei noi culori: Royal Burgundy Red, Bernina Grey și Donington Grey.
Ca și până acum, Seria 7 va fi oferită în două variante de ampatament. Versiunea cu ampatament lung adaugă 14 cm între cele două punți și oferă mai mult spațiu pentru pasagerii din spate.
La interior, schimbările sunt mai subtile: volanul dispune de o rearanjare a comenzilor, iar unitatea media primește ultima versiune a sistemului BMW iDrive. Vechiul instrumentar digital a fost înlocuit cu un ecran cu diagonala de 10,25 inchi, ce afișează ceasurile digitale în noua temă BMW.
Nava amiral BMW oferă condiții de confort absolut pentru pasagerii din spate, care pot avea două tablete de 10 inchi cu posibilitatea de a rula filme în format Blu-ray.
Sub capotă, producătorul bavarez aduce cele mai importante modificări. Seria 7, în versiunea 750i xDrive primește propulsorul V8, care a debutat pe M850i. Acesta produce 523 de cai-putere și dispune de un cuplu de 750 Nm.
Dacă această versiune nu este suficientă pentru dumneavoastră, nemții au revizuit versiunea M760 Li xDrive. Din păcate, motorul V12 de 6,6 litri are acum doar 585 CP (față de 610 CP, cât avea versiunea anterioară), din pricina adăugării unui filtru de particule, pentru a permite propulsorului să respecte noile norme Euro 6d-Temp.
Chiar și așa, noul M760 Li xDrive accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 3,8 secunde. Acul vitezometrului se oprește în dreptul valorii de 250 de kilometri în cazul versiunii cu limitator de viteză și 305 km/h în cazul versiunii fără limitator.
Pentru fanii motoarelor diesel, noua Seria 7 oferă un propulsor cu șase cilindri în linie, cu trei variante de putere. Modelul de bază, 730d are o singură turbină și produce 265 CP și un cuplu de 620 Nm, iar versiunea de mijloc, 740d, vine cu două turbine și cu 320 CP și 680 Nm.
Versiunea diesel de top este reprezentată de 750d. Aceasta produce 400 CP și 760 Nm. În cazul acestei versiuni, sprintul 0-100 km/h durează doar 4,7 secunde.
Versiunea plug-in își schimbă denumirea din 740e iPerformance în 745e iPerformance. Vechiul propulsorul de doi litri benzină este înlocuit cu o unitate de trei litri cu șase cilindri, ce furnizează 286 CP și 450 Nm. Motorul electric produce 113 CP și 265 Nm. În total, versiunea hibridă dezvoltă 394 CP (cu 68 CP mai mult decât versiunea anterioară).
Autonomia în modul 100% electric ajunge la 58 de kilometri, iar accelerația 0-100 km/h se desfășoară în 5,2 secunde pentru versiunea cu tracțiune spate și 5,1 secunde la versiunea xDrive.
Noul BMW Seria 7 vine în standard cu suspensia adaptivă, iar clienții pot opta pentru sistemul avansat de direcție integrală.