Instructorul BMW Johan Schwartz a executat un drift cu noul BMW M5 pe distanţa de 232,5 mile (374,09 kilometri) pe o suprafaţă de derapaj de la BMW Performance Center din Greer (Carolina de Sud), stabilind un nou titlu GUINNESS WORLD RECORDS pentru cea mai mare distanţă parcursă în drift de un automobil pe parcursul a opt ore.
Cele mai folosite metode prin care te păcălesc samsarii! Uite la ce să fii atent!
Schwartz a doborât precedentul record cu 143 de mile (230,09 kilometri). Un al doilea titlu GUINNESS WORLD RECORDS pentru cel mai lung drift în paralel (asistat de apă) a fost stabilit în aceeaşi zi.
La 11 mai 2013, Schwartz obţinea titlul GUINNESS WORLD RECORDS pentru cel mai lung drift executat continuu, derapând controlat cu un BMW M5, model 2013, nemodificat pe distanţa de 51,278 mile (82,51 kilometri). Performanţa era stabilită la BMW Performance Center din Greer (Carolina de Sud). De atunci, recordul lui Schwartz a fost doborât de două ori – oficial în 2013, apoi în 2014.
Mulți au crezut că e un gest banal la volan și s-au trezit cu amezi de 20.000 de lei!
Pentru a obţine aceste performanţe şi pentru a obţine noi titluri GUINNESS WORLD RECORDS, BMW a colaborat cu Detroit Speed, un producător auto din Carolina de Nord, pentru a dezvolta un sistem special de alimentare uscată, capabil să realimenteze BMW M5 în timpul driftului în acelaşi mod în care avioanele de vânătoare sunt alimentate în timpul zborului. Sistemul de alimentare rezultat i-a permis lui Schwartz să execute driftul continuu pe întreaga durată a celor opt ore alocate de GUINNESS WORLD RECORDS.
Chiar dacă sistemul de alimentare a fost construit cu cele mai avansate tehnologic componente de pe piaţă, amprenta umană a fost necesară pentru a realiza şi a menţine conexiunea de realimentare.
TAXA DE PRIMĂ ÎNMATRICULARE: Cum primeşti banii înapoi
Povestea celebrului Mercedes deținut de Ceaușescu! Unde a ajuns
De cinci ori de-a lungul celor opt ore de drifting, un al doilea BMW M5 – un model M5 din generaţia anterioară (F10), similar cu cel folosit de Schwartz pentru stabilirea recordului iniţial – a intrat pe suprafaţa de derapaj, fiind pilotat de instructorul-şef al BMW Performance Center, Matt Mullins. În momentul în care Mullins şi Schwartz derapau în paralel, Matt Butts – reprezentantul Detroit Speed – a redus distanţa dintre maşinile în mişcare şi a realizat cu succes realimentarea. Matt a efectuat manevra fiind ieşit pe geamul spate dreapta al celei de-a doua maşini, fiind asigurat cu bandă de siguranţă.
Odată ce a fost obţinut titlul GUINNESS WORLD RECORDS pentru cea mai mare distanţă parcursă în drift de un automobil pe parcursul a opt ore, BMW a încercat – şi a reuşit cu succes – să obţină un al doilea titlu pentru cel mai lung drift în paralel (asistat de apă) (o oră/49,25 mile/79,24 kilometri), deţinut acum în comun de Schwartz şi Mullins.