Noul X3 propune de acum o garda la sol de 212 mm si o capacitate maxima a portbagajului, record in acest segment, de maxim 1600 litri, care se poate obtine gratie spatarelor din spate care se pot rabata 40:20:40.
Designul caroseriei a suferit modificari atat in partea frontala, cat si in spate. X3 este acum mult mai confortabil datorita unei noi suspensii. Interiorul beneficiaza si el de noi materiale, mai calitative in comparatie cu generatia trecuta.
Tehnic, noul X3 se anunta a fi mai agil si beneficiaza de doua noi motoare – xDrive20d cu patru cilindri (184 CP) si xDrive35i TwinPower Turbo Valvetronic cu sase cilindri in linie (306 CP). Ambele propulsoare indeplinesc normele de poluare Euro 5. Motorul diesel poate fi cuplat, optional, la cutie de viteze automata cu 8 trepte, in timp ce pentru motorul pe benzina aceasta tramsmisie este standard.
Motorul alimentat cu benzina beneficiaza de sistem Start Stop si pentru prima data in gama X de la BMW, se ofera, optional, Dynamic Drive Control si Damper Control pentru ambele motorizari.
In plus, sistemul de asistenta BMW ConnectedDrive ofera optional si in premiera in segment, Head-up Display, acces internet si camera video pentru mersul inapoi cu Top View.