Dar dincolo de motoare si forma caroseriei, noul BMW X5 propune si sisteme noi de asistare.
Din punct de vedere al caroseriei, X5 propune schimbari ale designului in partea frontala, dar si in spate. Spre exemplu, in fata putem observa gurile mai mari de admisie a aerului.
Tot in fata ies in evidenta luminile de zi care utilizeaza tehnologia LED.
La interior, noul X5 continua sa ofere materiale de calitate. Portbagajul dispune de o capacitate de 620 litri, care poate fi extinsa la 1.750 litri. In habitaclu pot calatori sapte persoane, gratie celui de-al treilea rand de scaune.
Echipamentul standard al lui X5 include, printre altele, si ultima generatie a sistemului iDrive, dar si sistemul de servodirectie Servotronic. In plus, tot standard, putem mentiona airbagurile frontale si laterale, cele pentru cap pentru pasagerii din fata si cei din randul doi, dar si tetierele active.
Optional, putem vorbi despre Active Steering, Adaptive Drive, sau climatizare cu patru zone.
Tehnic, BMW vorbeste despre patru noi motoare, doua pe benzina si doua diesel. Primul este X5 xDrive50i care este un V8 cu BMW TwinPower Turbo si injectie directa, care dezvolta 407 CP/5.500-6.400 rpm si 600 Nm/1.750-4.500 rpm. Acesta acclereaza pana la 100 km/h in 5,5 secunde si atinge o viteza maxima de 250 km/h. Consumul mediu: 12,5 l/100 km.
X5 xDrive35i dispune de BMW TwinPower Turbo, injectie directa si Valvetronic si ofera 306 CP/5.800 rpm si 400 Nm/1.200-5.000 rpm. Modelul accelereaza pana la 100 km/h in 6,8 secunde, iar viteza maxima este de 235 km/h. Consum mediu: 10,1 litri/100 km.
X5 xDrive40d dispune de BMW TwinPower Turbo si dezvolta 306 CP/4.400 rpm si 600 Nm/1.500-2.500 rpm. Viteza maxima este de 236 km/h, acceleratia 0-100 km/h se realizeaza in 6,6 secunde, iar consumul mediu de combustibil este de 7,5 l/100 km.
X5 xDrive30d dezvolta 245 CP/4.000 rpm si 540 Nm/1.750-3.000 rpm si consuma in medie 7,4 l/100 km.