Asfaltul Transfăgărășanului ocupă un loc aparte în inima oricărui pilot de raliu din România, așa cum este și cazul echipajului format din Adi Teslovan și Vajk Imre Cseh. Competiția din Muntenia este foarte apreciată de fanii locali, care s-au strâns cu miile pentru a urmări acțiunea de pe probele speciale.
„Probele de pe Transfăgărășan fac parte din identitatea acestei etape, mai mult, Transfăgărășanul este un simbol al României. Probele de aici cumulează aproape toate caracteristicile probelor de asfalt din România.
A fost un raliu dificil, așa cum ne și așteptam. Am obținut locul 3 în clasamentul general CNRA, locul 1 în clasamentul echipelor cu Omega Rally Team și doar un loc 7 în clasamentul general. Pentru noi continuă acomodarea cu noua mașină. Două greșeli și lipsa de kilometri și de experiență cu o astfel de mașină își spune cuvântul.
Pe prima probă a raliului am supraîncălzit frânele dintr-o eroare personală, după care încă o greșeală pe proba specială 3 ne-au făcut să pierdem contactul cu plutonul din față. Mai departe ne-am concentrat pe îmbunătățirea evoluției noastre, spre a înțelege mai bine mașina și potențialul ei.
Apa minerală naturală Borsec a fost sursa noastră de hidratare pe întreg parcursul raliului. Mulțumim partenerilor noștri UniCredit Leasing, Generali, Borsec, Cipi, Hofigal, Defi, Interflon, Set Prod-com, Star Lubricants și echipei tehnice Omega Motorsport', a declarat pilotul Adi Teslovan.