Motorul W16 de la Bugatti ar putea să rămână fără succesor

Odată cu lansarea lui Bugatti Divo, francezii nu sunt siguri că vor mai continua producția celui mai puternic motor din lume în echiparea unei mașini de serie.

Motorul W16 nu va mai respecta emisiile Euro 6d-TEMP și cel mai probabil așa se va termina totul.

Citește și:

Ți-ai pierdut permisul? Iată ce poti face pentru a-l recupera în cel mai scurt timp!

Jaguar Land Rover oferă o unitate multimedia pentru autoturismele clasice

Mercedes Vision Urbanetic: cum arată taxiul autonom al viitorului

Ministrul Mediului oferă noi detalii despre noua taxă auto

Primul marș al mașinilor eco din România

Aston Martin Rapide E se pregătește de debut!

 

Așa că e timpul să te grabești dacă vrei să pui mâna pe un Bugatti cu motor W16. Dar întâi trebuie să ai un cont serios în bancă pentru că aceste opere de artă pe roți 'sar' de două milioane de euro. Modelul Divo costă chiar cinci milioane de euro și asta fără pic de personalizare.

Va fi o mare pierdere pentru industria auto, spun specialiștii și pasionații. Motorul W16 cu patru turbine oferă senzații nemaiîntâlnite până acum în nicio altă mașină.

Producătorul vede acest lucru ca pe o ocazie de a dezvolta o nouă tehnologie care să ofere chiar și mai multă putere, făcând referire la un posibil sistem de propulsie hibrid care va respecta noile norme de mediu. Dar până atunci, creatorii acestui motor au spus ca vor încerca să stoarcă și mai mulți cai putere din unitatea W16.

Atât Franța, cât și Regatul Unit vor interzice vânzarea de autoturisme cu motoare cu combustie internă din 2040. În Paris, acestea nu vor mai avea voie să circule din 2030, o reglementare care va fi aplica și în alte țări.

Norvegienii vor să scape de poluare cel mai repede, în 2025. Iar China, cel mai poluant stat din lume, încă studiază problema. Oricum privim această problemă, motoarele cu combustie internă vor face loc treptat sistemelor de propulsie alternative.

Adaugă un comentariu