Nissan Epic Concept este unul dintre cele patru concepte pe care marca niponă le-a scos la înaintare cu prilejul Salonului Auto de la Beijing. Avem de-a face cu un automobil familial electric din gama pe care producătorul a numit-o NEV, mai precis New Energy Vehicle. Asemenea celorlalte trei concepte Nissan, și SUV-ul Epic a fost realizat în colaborare cu partenerul local Dong Feng.
Cu un stil minimalist și un gabarit compact, Nissan Epic Concept se adresează familiilor tinere care locuiesc în mediul urban, dar care gustă weekend-urile cu escapade în natură. Cât de departe se va putea ajunge cu acest SUV, asta nu s-au grăbit să precizeze cei de la Nissan. De altfel, în spiritul comunicării cu amprentă extrem-orientală, pe site-ul Global Nissannews nu s-a precizat nicio specificație tehnică referitoare la Nissan Epic Concept, nici măcar dimensiunile exterioare.
În schimb, s-a vorbit despre strategia mărcii pentru piața chineză, care se bazează pe motto-ul: „din China, pentru China'. Aceasta va pune accent pe valorile corporativă în cadrul competitivității generale de pe piața chineză. Pentru a-și amplifica și mai mult prezența locală, Nissan a dezvăluit o nouă campanie de marcă, numită „Excitement by Ni', care insistă pe angajamentul companiei față de inovare și specific avansat, destinat schimbării vieții oamenilor. În China, consumatorii adoptă noi stiluri de viață și soluții de mobilitate inteligente, animate de electricitate.
Prin noua campanie, Nissan își propune să deschidă perspective interesante și să împlinească așteptările clienților legate de noi experiențe de mobilitate personalizată. Nissan a anunțat, de asemenea, că va colabora cu companii de top axate pe software pentru a oferi clienților din China și nu numai sisteme de informații pertinente și servicii bazate pe inteligență artificială.
Bun, ce avem de spus concret, în concluzie: designul lui Nissan Epic Concept reușește să propună o semnificativă componentă de personalitate pe fondul unor detalii care au devenit deja clișee: clanțe escamotabile, ecrane multe și mari la bord, eliminarea butoanelor fizice, pavilion transparent, multe lumini LED în față și în spate. Ne place și pisica roșcovană adoptată pe post de mascotă virtuală.