Mutare promițătoare în jocul pentru viitorul mărcii nipone: Mitsubishi L200 are design nou, șasiu nou și nu renunță la transmisia integrală de tip Super Select. Dimensiunile noii generații sunt sensibil mai mari, dar nivelul la care este situate bena este ceva mai jos, pentru înlesnirea încărcării.
Noua generație Mitsubishi L200 face o bună primă impresie și arată că japonezii vor acum să fie luați din nou în serios, după ce lansarea seriilor ASX și Colt ne-a pun în fața unor cosmetizări de modele Renault. În privința motorizării, a fost anunțat un turbodiesel de 2,4 litri care va fi propus în trei variante de putere: 148 CP (cuplu maxim de 330 Nm), 181 CP (cuplu maxim de 430 Nm) și 201 CP (cuplu maxim de 470 Nm). La nivelul transmisiei întâlnim atât o cutie de viteze automată cu 6 trepte, cât și una mecanică, având un număr similar de trepte și schimbare manuală cu comandă shift-by-wire.
În cee ace privește sistemul de tracțiune integral, Mistubishi L200 va primi o variantă perfecționată a cunoscutei transmisii 4×4 nepermanente de tip Super Select, numită Super Select 4WD II (permite rularea curentă în 4×4 inclusiv pe asfalt uscat). Alternativ, va fi oferit și un sistem Easy Select 4WD. Cât despre cuplajul interaxial blocabil al primului sistem, acesta va fi capabil să aloce 40% din cuplul motor către roțile din față și 60% către cele din spate. Modurile de conducere specifice noului Mitsubishi L200, șapte la număr, se numesc: Normal, Eco, Gravel, Snow, Mud, Sand și Rock.
Mitsubishi a prezentat și imagini cu un L200 în tratare competițională, cee ace ne face să credem că va urma și o revenire a mărcii în spectrul competițiilor off-road și rally-raid.