Prototipul DS Inside care va fi expus la Geneva peste cateva zile reprezinta inceputul unei schimbari majore de imagine pentru Citroën, cu noi game de modele, un nou design si noi tipuri de servicii oferite clientilor.
Istoricul simbol DS va marca o gama de modele luxoase, cu aspiratii premium, care se vor vinde in paralel cu modelele actuale, de la C1 la C6. Prototipul DS Inside prefigureaza primul model din noua gama DS, care se va numi, foarte probabil, DS3. Acesta va utiliza platforma viitorului C3, care va aparea in premiera in toamna la Salonul de la Frankfurt. Ulterior, gama de modele premium DS va fi completata in 2011 cu alte doua modele: DS4, pe baza lui C4, si DS5, pe baza lui C5.
Cu 3,94 metri lungime, DS Inside este exact la fel de lung ca Mini Clubman si dispune doar de caroserie cu doua usi. Noua sigla este mai soft ca ceva veche, cele doua linii paralele fiind mai line si nu ascutite in mijloc, ca inainte. De asemenea, sigla este integrata acum in grila radiatorului, iar in lateral se remarca noile lumini de zi, ce se vor regasi si la noul C3.
Interiorul nu a fost dezvaluit inca, dar pozitia de condus va fi joasa ca la Mini si vor fi disponibile multiple optiuni: opt culori pentru cockpit si zece tipuri de scaune. De asemenea, din fabrica se vor putea comanda nu mai putin de 43 culori si 25 tipuri de jante.
Gama de motoare va cuprinde propulsoare diesel si pe benzina cu puteri intre 90 si 155 CP, combinate cu sistem start-stop. Cele mai eficiente motoare vor emite sub 100 g CO2/km. DS Inside deschide noi perspective marcii Citroën. Insa creeaza si obligatii.
Construit intre 1955 si 1975, Citroën DS a fost un pionier in design si tehnologie. Sa speram ca Citroën va reusi sa respecte traditia lui, oferind o gama DS pe masura renumelui.
Citroën DS a fost un model celebru, care a avut o longevitate iesita din comun. S-a produs timp de 20 de ani.