Creştere de peste 10 procente a vânzărilor înregistrată de BMW pe piața locală în primele 6 luni

BMW (inclusiv BMW i şi BMW M) a livrat în România 1269 unităţi în primele şase luni ale acestui an, o creştere de 10,16% (2017, primele 6 luni: 1152 unităţi).

Cel mai de succes model al mărcii rămâne, şi de această dată, BMW X5, chiar dacă se află în momentul unei schimbări de generaţii (2018, primele 6 luni: 155 unităţi/ 2017: 179/ -13,5%). De altfel, aproape jumătate din vânzările mărcii aparţin gamei X (2018: 48%, 2017: 55,7%), o scădere uşoară cauzată de schimbarea de generaţie a mai multor modele din portofoliul X. În acelaşi timp patru din cinci modele BMW vin echipate cu sistemul inteligent de tracţiune integrală BMW xDrive care, în ultima perioadă, a venit cu optimizări importante în ceea ce priveşte eficienţa (2018: 84,8%, 2017: 87,3%).

Topul celor mai vândute modele este completat de BMW X1, cu 153 unităţi (2017: 132, +15,9%). Proaspăt lansat, BMW X3 se bucură de o primire foarte bună şi este în plină ascensiune, cu 152 modele din generaţia a treia şi 10 modele din generaţia a doua livrate 2018 (179 unităţi în 2017). Un alt model cu creştere importantă este BMW Seria 5 Sedan, care a ajuns la 130 de clienţi în prima jumătate a acestui an (2017: 74 unităţi, + 75,6%), în timp ce BMW Seria 1 aproape şi-a dublat vânzările, urcând până la 108 unităţi în primele şase luni ale acestui an (2017: 56, +92,9%).

De remarcat şi creşterile pentru gama sport BMW M la 27 de unităţi în 2018 (2017: 17, +58,8%) şi modelele plug-in hybrid BMW iPerformance la 21 de unităţi (2017: 12, +75%). În contextul în care programul Rabla Plus a demarat mai repede în acest an, BMW i a crescut de mai bine de patru ori (+313,3%), cu un total de 61 modele BMW i3 şi un BMW i8 faţă de 12 modele BMW i3 şi 3 BMW i8 în prima jumătate a lui 2017. De altfel, BMW i3 este primul automobil electric care se apropie de 250 de automobile înmatriculate pe şoselele din România

taguri
Adaugă un comentariu

You must be logged in to post a comment.