Singura maşină românească contemporană cu tracţiune integrală la SIAB a fost un buggy expus în standul Facultăţii de Transporturi din Bucureşti.
Un vehicul demonstrativ, cu multe soluţii neobişnuite şi care ar putea intra în producţia de serie oricând.
Pentru a proiecta un subansamblu, trebuie să ştii mai întâi din ce ansamblu face parte. Aşa că, încet încet, a luat formă întregul automobil.
Prima dată pe hârtie, apoi în calculator şi în fine, în realitate. '6×6 hibrid' sună foarte promiţător şi credem noi că nici nu prea a îndrăznit multă lume să creeze aşa ceva acasă. În spatele scaunului şoferului este amplasat un motor termic care pune în mişcare roţile punţii din mijloc – 6×2.
În faţa şoferului, mai exact lângă pedala de acceleraţie, se află un motor electric pentru antrenarea roţilor din faţă – 6×4. Pentru a solidariza roţile ultimelor două punţi este folosit sistemul care a stat la baza tezei de licenţă – 6×6. Galeria foto și mai multe informații pot fi accesate pe site-ul 4x4adventure.ro.