Deși a fost lansată oficial relativ recent, chiar anul acesta, Dacia Spring a reușit deja să obțină aproape 40.000 de comenzi în Europa. În România, miniautomobilul electric al mărcii argeșene a înregistrat peste 7.500 de comenzi.
Începând din luna octombrie, primii clienți din mai multe țări europene au ajuns în posesia vehiculelor Spring pentru care au lansat precomenzi în perioada martie-iunie 2021.
Inedită prin amploarea sa, campania de precomenzi derulată începând cu 20 martie în țări precum România, Franţa, Italia, Germania sau Spania, a cunoscut un succes major, în primele trei luni fiind deja înregistrate peste 16.000 de rezervări. Interesul publicului pentru primul model electric al mărcii Dacia s-a menținut constant şi după încheierea campaniei inițiale, din iulie fiind înregistrate în medie în fiecare lună peste 5.000 de comenzi în Europa.
Beneficiind de o autonomie de până la 305 km conform ciclului WLTP City, Dacia Spring se dovedește a fi un mijloc de mobilitate adaptat unui public larg – majoritatea europenilor care utilizează în prezent un autoturism personal, indiferent de tipul de motorizare, parcurgând în medie doar 30 km pe zi.
Spring se afirmă în plus ca un vehicul de ofensivă, majoritatea clienților europeni care au cumpărat un Spring fiind la prima achiziție a unui model Dacia (în Franţa, spre exemplu, 8 din 10 clienți de Spring nu au mai avut în trecut un vehicul al mărcii).
Referitor la evoluția comercială a Daciei Spring în această primă fază a carierei sale, Xavier Martinet (Director de Marketing şi de Vânzări Dacia) a declarat: „Cu aproape 40 000 de comenzi înregistrate în opt luni, Dacia Spring cunoaște un excelent demaraj comercial. Ca soluție de mobilitate electrică accesibilă tuturor, Spring atrage atât clienți tradiționali ai mărcii Dacia cât, mai ales, un număr foarte mare de clienți noi. R-EVoluţia este așadar în plină desfășurare!'