Mesaj puternic din partea noului Subaru Outback Wilderness: despre acest automobil nu mai trebuie să fie făcute precizări în privința caracterului funcțional. Se vede lesne cu ochiul liber că oferă polivalență on/off-road reală. Aviz producătorilor care oferă tot felul de așa-zise crossover-SUV-uri „trendy' bazate pe platforme compacte de stradă, fără urmă tracțiune integrală și, eventual, cu motorizări L3…
Roțile nu au jante ridicol de mari și secțiune a pneurilor nesănătos de joasă, caracteristicile de trecere sunt apreciabile (linia pragurilor trece cam pe la centrul roților, nu mai jos), garda la sol (241 mm la versiunea Wilderness) și unghiurile de trecere îți du încredere că nu trebuie să porți în mod special de grijă modului de abordare a denivelărilor din offr-oad ușor spre mediu. Pneurile sunt Yokohama Geolandar. De asemenea, dotarea standard include Subaru Symmetrical All-Wheel Drive, Active Torque Vectoring, Vehicle Dynamics Control și funcții X-MODE cu Hill Descent Control.
Cât despre motorizare, sub capota lui Subaru Outback Wilderness în versiunea de bază se află un propulsor de tip boxer aspirat, alimentat cu benzină, având cilindreea de 2,5 litri și oferind 182 CP. Cutia de viteze Lineartronic (CVT) poate fi folosită și în regim manual, selectând cele 8 trepte prin intermediul padelelor de la volan.
Subaru Outback Wilderness insistă să ne aducă aminte că marca niponă a fost prezentă în segmentul break-urilor integrale transfromate pentru rulare polivalentă înintea lui Audi Allroad, Volvo V70 XC sau Mercedes-Benz E-Class All-Terrain. De asemenea, Subaru Outback Wilderness propune o tratare foarte pragmatică a temei, cu o funcționalitate pe măsura celor mai exigente așteptări legate de genul său.