Să fim serioși: dacă vreun personaj pleacă în viitor, vede care e treaba pe acolo, nu-i place și mai și vine înapoi, viitorul respectiv este 100% compromis. Dacă vreunul dintre cei care pun la cale resuscitarea mărcii DeLorean a dat o tură prin viitor, el știe deja că mașina care va fi lansată pe 18 aprilie va fi un succes. Altfel nu am mai fi avut lansare…
Bineînțeles, dacă treaba asta merge prost, înseamnă doar că nu există călătorie în timp. Și asta înseamnă că, în calitate de salvator al mărcii DeLorean, trebuie să te străduiești acum să faci o mașină cât mai tentantă, frumoasă, și performantă fără să ai nici cea mai vagă idee dacă te frămânți degeaba sau nu. Totuși, câteva măsuri orientative poți să-ți iei pentru a reduce probabilitatea eșecului.
Mai întâi, tehnologia de propulsie a mașinii ar trebui să fie electrică. Particularitățile acesteia, de a asigura deplasări nepoluante și de a nu depinde direct de o resursă epuizabilă, i-au asigurat viitorul. Mai apoi, designul.
Din moment ce primul coupe DeLorean a fost proiectat de Italdesign (de fapt, fondatorul Giorgetto Giugiaro s-a ocupat personal de temă) și imaginea mașinii a avut un succes invers proporțional cu efectul economic al proiectului, înseamnă că Italdesign este un element esențial pentru succesul succesiunii seriei DeLorean DMC-12 (așa-i că sună chiar futurist?).
Deci, mai aveți un pic de rămdare: pe 18 aprilie vom afla, în sfârșit, cum arată întregul obiect din care face parte stopul cu LED-uri vizibil în această imagine. Rugăm călătorii în timp să se abțină până atunci de la leaks-uri și „spoilere’…