Noul ASX va fi disponibil în cinci variante de motorizare cu benzină și electrificate. Dezvoltată special pentru piața europeană, gama largă a versiunilor de propulsie se adresează nevoilor variate ale șoferilor europeni urbani de SUV-uri. Ei vor avea la dispoziție totul, de la emisii scăzute și economie de combustibil, până la performanță.
Frank Krol, Președinte și CEO Mitsubishi Motors Europea declarat: „Noua generație ASX este un produs extrem de competitiv, cu o gamă largă de sisteme de propulsie extrem de competitive. Cerințele clienților din segmentul european BSUV sunt de obicei foarte diverse, așa că este important ca oferta noastră de produse să fie la fel de diversificată pentru a satisface nevoile clienților. Cu un SUV versatil și o gamă care include cele mai recente sisteme de propulsie pe benzină, hibride și plug-in hibride, suntem încrezători că noul ASX se va ridica la nivelul așteptărilor.'
La baza gamei se află un motor innovator turbo de 1,0 litri cu benzină (3 cilindri, 91 CP) cuplat cu o cutie de viteze manuală cu 6 trepte. Pentru clienții care solicită performanțe mai bune, este disponibil un propulsor turbo cu injecție directă de 1,3 litri cuplat cu o transmisie manuală cu 6 trepte (versiune de 140 CP) sau o cutie automată cu dublu ambreiaj având 7 trepte (versiune de 158 CP).
Noua generație ASX va fi primul model Mitsubishi care va fi lansat în Europa cu un grup motopropulsor complet hibrid (HEV). Acesta aduce la un loc un motor turbo cu benzină de 1,6 litri (145 CP) și două motoare electrice, plus o cutie de viteze automată, multimodală.
În vârful gamei va fi propusă versiunea plug-in hybrid (PHEV), incluzând un motor pe benzină de 1,6 litri (160 CP) asociat cu două motoare electrice și o baterie de 10,5 kWh. Unic pentru Alianță în segmentul B-SUV, noul Mitsubishi ASX duce mai departe povestea de succes SUV x PHEV' a modelelor deja consacrate Outlander PHEV și Eclipse Cross PHEV.
Toate sistemele de propulsie vor fi disponibile încă de la lansare în primăvara anului 2023, gama poate varia însa în funcție de piață. Automobilul se va baza pe platforma comună CMF-B dezvoltată de Alianța Renault-Nissan-Mitsubishi și va fi fabricat la uzina Renault Valladollid din Spania.