Expus în premieră în România la finalul săptămânii, Suzuki eVitara se pregătește pentru debutul comercial din toamnă.

Primul SUV electric al mărcii nipone se arată a fi un promotor interesant al electromoiblității, mizând pe toate cele patru argumente care stau la baza succesului de care se bucură Suzuki în lume: construcție robustă, prestații bine calibrate, dimensionare în segmentul superior al clasei mici și prestații competitive (suntem nerăbdători să le verificăm pe teren).

Luându-și în serios rolul de ambasador al mobilității de mâine, Suzuki eVitara a avut prima sa apariție publică din România în holul hotelului JW Marriott, unde a putut fi văzut în zilele de 21 și 22 februarie. Această lansare a fost dedicată zilei Împăratului Japoniei, 23 februarie.

Pentru Suzuki eVitara vor fi disponibile trei variante de motorizare: 144 CP (cu baterie de 49 kWh), 174 CP (cu betarie de 61 kWh), la vârful ofertei aflându-se versiunea cu două motoare și tracțiune integrală putere cotată la 183 CP (cu betarie de 61 kWh). Încă nu au fost comunicate cifre referitoare la autonomie și caracteristicile alimentării.

Suzuki eVitara reprezintă o primă materializare funcțională completă a noii platforme HEARTECT-e, pe baza căreia specialiștii niponi vor concepe numeroase alte automobile electrice. Cât despre dimensiunile lui eVitara, acestea sunt: lungime de 4275 mm, lățime de 1800 mm și înălțime de 1635 mm, ampatamentul măsurând 2700 mm.

Adaugă un comentariu

Articole similare