Ploieşti. Opel România şi F.C. Petrolul Ploieşti anunţă debutul unui parteneriat de imagine ce va acoperi următoarele momente semnificative din competiţiile sportive în care clubul activează. Perioada de transferuri din iarnă a adus Petrolul atât mutarea sezonului, prin revenirea lui Adrian Mutu în campionatul intern, dar şi o altă colaborare de valoare: Opel este partener principal. Înţelegerea presupune inscripţionarea echipamentului cu sigla producătorului german, „fulgerul’ fiind prezent ca logo principal. în acelaşi timp, acţiuni de marketing şi comunicare sunt planificate pe tot parcursul parteneriatului.
Cantonamentul de iarnă desfăşurat în Antalya în perioada ianuarie – februarie va pregăti echipa pentru revenirea în campionat şi continuarea luptei, atât pentru pentru titlu, cât şi pentru Cupa României.
Istorie îndelungată, revenire de impact
Ca şi în cazul altor cluburi europene de fotbal pe care le susţine, Opel devine coechipier al Petrolul ca urmare a identificării de valori comune, pentru a puncta nivelul de performanţă ce caracterizează ambele organizaţii, fiecare în domeniul său de acţiune.
„Atât Opel, cât şi Petrolul Ploieşti reprezintă exemple de profesionalism şi determinare, dar şi dovezi ale capacităţii de a trece peste obstacole şi a reveni în forţă,’ explică una dintre motivaţiile parteneriatului Cristian Milea, Opel România Country Director.
Preşedintele Consiliului de Administraţie al F.C. Petrolul Ploieşti, Dan Capră, consideră că „Petrolul şi-a conturat imaginea unui club atipic fotbalului românesc, de la comportamentul oficialilor, neimplicaţi în niciun scandal, până la cel al echipei, tabloul fiind completat de atmosfera incredibilă creată la meciuri de propriii suporteri.’
Clubul sportiv a fost înfiinţat în 1924 şi cunoaşte cea mai bună perioadă din istoria recentă, la acest moment fiind plasat pe locul doi în Liga I, după 19 etape disputate în campionat. Mai mult, deţinătoare a trofelului, echipa s-a calificat în semifinalele Cupei României şi se poate baza pe un lot solid şi determinat în lupta pentru ambele obiective, cu şanse reale de reuşită.
Fondată în urmă cu peste 150 de ani, compania Opel este al treilea producător european de autoturisme. Anul 2013 a fost unul performant atât în România, cât şi pe restul continentului, brandul crescându-şi cota de piaţă comparativ cu situaţia anului anterior şi pe piaţa locală, şi la nivel european. Succesul se datorează şi faptului că General Motors are în curs un plan ce presupune investiţii de 4 miliarde de dolari în dezvoltarea portofoliului de produse Opel, esenţial pentru prezenţa europeană a concernului american.
Cel mai recent exemplu al acestui program este noul Opel Insignia, lansat şi în România la finalul anului trecut. Modelul încorporează cele mai noi tehnologii Opel într-un design ce exemplifică noua direcţie către care se îndreaptă gama.
Opel, din nou pe scena fotbalistică europeană
Brandul auto nu este străin de colaborările din fotbal, Opel cunoscând o revenire în acest domeniu în ultimii doi ani. În campionatul naţional german, Opel este partner al campioanei en titre, Borussia Dortmund, dar şi al ocupantei locului doi în clasamentul actual al ediţiei 2013-2014 (etapa a 17-a), Bayer 04 Leverkusen, ca şi al FSV Mainz 05 şi FC Freiburg. De asemenea, Opel sprijină clubul Fortuna Düsseldorf, ce evolueză în liga a doua germană. Antrenorul BVB, Juergen Klopp, este unul dintre ambasadorii brandului în Germania.
În Olanda, compania a reluat în 2013 parteneriatul cu Feyenoord Rotterdam, extinzând astfel o lungă relaţie de colaborare, începută în 1984. Un parteneriat sportiv a fost încheiat de Opel în 2013 şi cu cel mai de succes club de fotbal al Turciei, Galatasaray Istanbul, grupare titrată în competiţiile interne şi veterană a Champions League.
Vauxhall, brandul înrudit al Opel din Marea Britanie, are parteneriate solide cu echipele naţionale de fotbal ale Angliei, Scoţiei, Ţării Galilor şi Irlandei de Nord.
Printre ambasadorii mărcii se numără şi alte vedete, fie din zona sportului, precum campionul mondial la motociclism Valentino „Vale’ Rossi, imaginea Opel în Italia, fie din domeniul fashion, cu supermodelul Claudia Schiffer ambasador european al brandului. În România, vedete de televiziune precum Răzvan Fodor sau Cătălina Grama (Jojo) sunt foarte încântaţi utilizatori ai modelelor Opel.