Cele mai semnificative modificări au intrevenit în interiorul lui Nissan Juke. O consolă centrală cu display de până la 12,3 inchi și un panou digital de instrumente actualizează în mod oportun latura hightech a ambianței de la bord. Interiorul beneficiază de materiale noi, ornamente redesenate și o calitate îmbunătățită a asamblării. De asemenea, conectivitatea a fost actualizată prin touchscreenul mai mare și funcții noi.
Modernizarea seriei Juke a fost considerată ca prilej potrivit pentru introducerea liniei de finisare cu amprentă sportivă Nissan Juke N-Sport. Notăm că propunerea unei opțiuni de vopsea galbenă în gama Juke a venit ca urmare a solicitării din partea clienților care au avut o preferință distinctă pentru galben, când a fost introdus la prima generație de Juke. Detaliu important: noul galben este diferit de nuanța generației anterioare de Juke, având o tentă mai luminoasă și mai vie.
În principiu, oferta include acum finisările Acenta, N-Connecta, N-Design, Tekna și N-Sport. Așadar, s-a renunțat la finisarea de bază Visia. Modificările aduse interiorului includ numeroase accente colorate, un torpedou mai mare, o nouă cotieră centrală în zona locurilor din față, plus porturi USB-A și USB-C. Suportul cu încărcaree prin inducție pentru smartphone este disponibil începând cu dotarea N-Connecta.
Pe de altă parte, nu sunt modificări la oferta sistemelor de propulsie. La baza acesteia se află micul motor turbo cu 3 cilindri și cilindree de 1,0 litri care furnizează 117 CP. Mai tentantă, însă, este motorizarea cu 4 cilindri de 1,6 litri care dispune de hibridizare MHEV (motor electric și unitate ISG). Acest grup motopropulsor este creditat cu 143 CP.