Hyundai prezintă noi detalii despre i30 facelift, înaintea debutului oficial din cadrul Salonului Auto de la Geneva din acest an. Modelul asitic primeşte un design restilizat, funcţii avansate de conectivitate şi un propulsor mild hybrid de 48 V.
Grila frontală de mari dimensiuni e încadrată de noile faruri cu formă alungită (disponibile optional cu tehnologie MFR LED) şi de luminile de zi cu LED în formă angulară. Pentru un efect simetric între faţă şi spate, stopurile cu LED au fost proiectate în forma de V.
Pentru versiunile hatchback şi fastback, varianta de echipare N Line a fost actualizată şi acest nivel de echipare este disponibil şi pe i30 Wagon. Faceliftul pentru i30 N Line aduce o grilă centrală inferioară redimensionat şi elemente decorative pe prizele de aer laterale mai eficiente pentru imbunatatirea performantelor aerodinamice.
Caracterul dinamic N Line este subliniat de bara din spate, care a fost redesenată. Luminile de ceaţă repozitionate concentrează centrul vizual de gravitatie mai aproape de sol. Noile jante de 17 şi de 18 inchi dispun de un design prin care se accentuează sportivitatea. În plus, noile i30 N Line Hatchback şi Fastback beneficiază de sisteme de direcţie şi de suspensie recalibrate.
Avem două culori noi – Dark Night şi Sunset Red – iar interiorul negru, disponibil pentru versiunea anterioara, a fost completat cu trei noi culori: Pewter Gray, Ebony Brown si Charcoal Gray. Materialele pot fi din stof[, piele sau o combina’ie a acestora, cu un total de opt opţiuni.
Noul instrumentar de bord de 7 inchi şi ecranul central de 10,25 inchi asigură o experienţă mai bună la volan. Sistemul este compatibil cu Android Auto si Apple Car Play, care vor fi disponibile wireless, începand din vara anului 2020. De asemenea, i30 va oferi şi încărcare wireless.
Hyundai i30 este echipat în premieră cu tehnologia Bluelink, care oferă o gamă diversificată de servicii de conectivitate pentru autovehicul, cum ar fi serviciile LIVE Hyundai, precum şi funcţiile de comandă de la distanţă, prin intermediul aplicaţiei Bluelink pentru smartphone.
Sistemele de asistenţă au fost updatate şi acum i30 este echipat si cu sistemul de avertizare la deplasarea autovehiculului din fata (LDVA), sistemul de monitorizare a unghiului mort actualizat ( conducatorul auto este avertizat in momentul in care in zonele laterale spate se afla un autovehicul ) şi sistemul de asistenţă pentru evitarea coliziunilor (BCA), poate activa frâna de motor. Sistemul de asistenta pentru evitarea coliziunilor frontale (FCA) permite acum şi detectarea bicicliştilor.
La fel ca versiunile anterioare, noul i30 este echipat cu: sistem FCA cu detectarea pietonilor, sistem de atentionare a conducatorului auto (DAW), sistem de asistenta pentru faza lunga (HBA), pilot automat inteligent cu sistem de recunoastere a indicatoarelor rutiere de viteza (ISLW) si sistem de asistenta la pastrarea benzii de rulare (LKA).
La baza gamei se afla noul motor de 1,5 litri, cu injectie dublu port si 110 CP, cuplat la o transmisie manuala cu sase trepte. Pe langa transmisia manuala cu şase trepte, disponibilă până acum, motorul T-GDi de 1,0 litri şi 120 CP va putea fi cuplat şi la o noua transmisie cu dublu ambreiaj şi sapte trepte. Pentru eficienţa consumului, versiunea T-GDi de 1,0 litri şi 120 CP este echipată acum cu sistem mild hybrid de 48 V, disponibil opţional, cuplat la o transmisie manuala cu şase trepte. Pentru cei care preferă transmisia automată, varianta cu sistem mild hybrid de 48 V este disponibilă şi cu transmisie automată cu dublu ambreiaj şi şapte trepte.
Motorul diesel de 1,6 litri si 115 CP poate fi cuplat la o transmisie manuala cu sase trepte sau o transmisie cu dublu ambreiaj si sapte trepte.
Motorul diesel de 1,6 litri şi 136 CP dispune, în echiparea standard, de sistem mild hybrid de 48 V. Acesta poate fi cuplat la transmisia manuală cu şase trepte sau cu dublu ambreiaj şi sapte trepte.
Noul propulsor T-GDi de 1,5 litri şi 160 CP, echipat standard cu sistem mild hybrid de 48 V, poate fi cuplat la transmisia manuala cu şase trepte sau cu dublu ambreiaj şi sapte trepte.
De puţin timp şi noul Hyundai Kona Electric poate fi comandat în România. Modelul are o autonomie de până la 449 km în varianta cu bateria de 64 kWh şi se poate încărca la 80% din capacitatea bateriei în doar 54 min.