Fiat Tipo SW va debuta zilele următoarea la Salonul de la Geneva. Numele nu a fost confirmat încă , dar italienii pregătesc o apariție impresionantă.
Break-ul lui Fiat Tipo este foarte important pentru succesul vânzărilor din vestul Europei. Mai important chiar decât versiunea hatchback, după cum arată și preferința Fiat de a-l lansa imediat după sedan. Linia caroseriei continuă liniile accentuate ale sedanului, în timp ce motivul de bumerang al blocurilor optice spate se extinde mai mult pe orizontală. Cu siguranță că modelul de serie va dispune și de un ștergător pentru lunetă, iar roțile nu vor fi la fel de mari pe cât sugerează schița producătorului italian.
Citește și: Fiat Tipo – Prețurile pentru România
Cum este logic, break-ul va prelua caracteristicile tehnice ale sedanului, cu o paletă de motorizări pe benzină de 1,4 l/95 CP și 1,6 l/110 CP (ambele aspirate), respectiv turbo-diesel de 1,3 l/95 CP și 1,6 l/120 CP. Oferta de cutii de viteze include unități manuale cu cinci trepte (pentru dieselul de 1,3 litri) și șase trepte (pentru benzinarul de 1,4 litri și dieselul de 1,6 litri), respectiv o cutie automată cu șase trepte pentru motorul pe benzină de 1,6 litri.
Fiind vorba de un break, volumul portbagajului este cifra care interesează cel mai mult. Din păcate, Fiat nu a oferit încă detalii, dar știm că sedanul are deja un volum al portbagajului impresionant, de 520 de litri. În aceste condiții, ne așteptăm ca break-ul să ofere cu cel puțin 30 de litri mai mult.