Noul C-Max aduce elemente de design care au fost imprumutate de la conceptul Iosis Max, prezentat in acest an la Salonul Auto de la Geneva.
Ca stil de design, Ford C-Max se incadreaza in curentul Ford – kinetic design. Noul model propune o linie curba a acoperisului, asemanatoare cu cea a unui coupe.
Pe langa confort, spatiu si utilitate, Ford C-Max este primul automobil construit pe noua platforma tehnica dezvoltata de Ford pentru segmentul C. Aceasta platforma va fi utilizata si pentru modele viitoare, inclusiv pentru viitorul Ford Focus, planificat pentru lansare la sfarsitul lui 2010.
Mai tarziu, este posibil sa apara si o versiune cu ampatament mai mare, care va dispune de usi laterale culisante si care se va numi Ford Grand C-Max.
Ford Grand C-Max cu usi laterale culisante
Din punct de vedere al motorizarilor, Ford C-Max va dispune pentru inceput de un propulsor turbo de 1,6 litri cu injectie directa – Ford EcoBoost, alimentat cu benzina, care dezvolta 180 CP.
Mai tarziu, Ford C-Max va primi un alt propulsor, de baza, de 1,6 litri si 100 CP.