Pentru cei nemultumiti de performantele unui Continental V8, dar prea zgarciti sa se aventureze pe teritoriul lui W12, Bentley ofera acum versiunea sportiva Continental V8 S.
Puterea motorului V8 bi-turbo de 4,0 litri a fost crescuta cu 21 CP, la 528 CP, ceea ce-i asigura lui Continental GT V8 S un timp cu 0,1 secunde mai mic pentru a atinge 100 km/h de pe loc. Ceea ce este si mai important, cresterea performantelor s-a facut fara sa afecteze catusi de putin economia de combustibil: sportivele modele S consuma 10,6 l/100 km (coupeul), respectiv 10,9 l/100 km (cabrioletul), la fel ca versiunile V8 standard.
Prepararea motorului nu este singura modificare de care au beneficiat modelele GT V8 S, modificarile incluzand trenul de rulare si programul de schimbare a treptelor cutiei de viteze automate cu opt rapoarte. Astfel, garda la sol a coborat cu 10 mm, suspensia este mai rigida cu 45% pe fata si 33% pe spate, fiind imbunatatita stabilitatea si controlul masinii in viraje, iar directia a fost recalibrata. Sistemul de control al stabilitati a fost si acesta modificat, pentru a permite rotilor sa patineze mai mult si pe o distanta mai mare, precum si restabilirea mai rapida a fluxului de putere dupa o interventie a sistemului.