Toyota a actualizat modelul sau de clasa mica. Yaris a beneficiat de imbunatatiri substantiale atat stilistic, cat si din punctul de vedre al materialelor si al trenului de rulare.
Daca la exterior, noul Yaris a primit un design mult mai agresiv, in interior focusul a fost pe cresterea calitatii materialelor. Izolarea fonica, dar si confortul suspensiei au fost, de asemenea, in atentia inginerilor Toyota. Consola centrala a fost inaltata cu 23 mm, in timp ce schimbatorul cutiei de viteze a fost scurtat cu 30 mm, imbunatatind ergonomia schimbarii treptelor.
Trenul de rulare a suferit si acesta modificari, la fel ca si structura caroseriei, care are o rigiditate imbunatatita. Suspensia spate include acum o bara de torsiune mai groasa si mai rigida, in timp ce arcurile sunt mai moi. Aceasta combinatie permite imbunatatirea confortului fara sacrificarea dinamismului in viraje. Logica de comanda a sistemului de asistare a directiei a fost modificata pentru a lua in calcul aceste modificari, Yaris fiind acum mai agil si mai comunicativ.
Gama de motorizari nu a fost modificata, dar unitatea pe benzina cu trei cilindri de 1,0 litru a beneficiat de imbunatatiri semnificative. Acesta corespunde normelor Euro 6 si are o eficienta termica de 37%, foarte apropiata de cea a unui diesel. Nivelul emisiilor a scazut astfel de la 110 g/km la 99 g/km si doar 95 g/km atunci cand este confiogurat cu sistem start&stop.