Noul Jeep Compass este oferit cu două motoare diesel, unul pe benzină și două transmisii – o cutie de viteze automată cu nouă trepte și o cutie de viteze manuală cu șase rapoarte.
În România, gama Jeep Compass este disponibilă cu două motoare diesel și unul pe benzină. Acesta din urmă este o unitate MultiAir2 Turbo de 1.4 litri declinată în două variante de putere. Prima include un sistem Start&Stop, 140 CP la 5.000 rpm, cuplu maxim de 230 Nm la 1.750 rpm și o transmisie manuală cu șase rapoarte, în configurație 4×2. A două variantă a motorului MultiAir2 Turbo de 1.4 litri produce 170 CP la 5.500 rpm, cuplu maxim de 250 Nm la 2.500 rpm și este cuplată cu transmisia automată cu nouă rapoarte și 4×4.
Gama diesel include propulsorul MultiJet II de 1,6 litri (cu funcție Start&Stop), care livrează 120 CP la 3,750 rpm și un cuplu maxim de 320 Nm la 1,750 rpm, cuplat la transmisia manuală cu șase trepte, în configurație 4×2, precum și puternicul MultiJet II de 2 litri (cu funcție Start&Stop) ce dezvoltă 140 CP la 4.000 rpm și 350 Nm la 1.750 rpm, cuplat fie cu transmisia automată cu nouă trepte, fie cu cea manuală cu șase trepte, în configurație 4×4. Gama de motoare diesel oferite de Jeep Compass este completată de o versiune mai puternică a motorului MultiJet II de 2 litri. Aceasta dezvoltă 170 CP în combinație cu transmisia automată cu nouă trepte, în configurație 4×4.
Jeep Compass – preţuri pentru România (TVA inclus)
Jeep Compass 1.4 M-Air 140 CP M6 4×2 23.310 euro
Jeep Compass 2.0 M-Jet 140 CP AT9 4×4 30.644 euro
Jeep Compass 2.0 M-Jet 170 CP AT9 4×4 34.533 euro