Altă dată, la o asemenea prezentare de noutate, mulți ar fi comentat că propulsorul aspirat cu benzină, cilindree de 5,2 litri și configurație V10 (de origine Audi) e „la treabă' încă de pe vremea lui Lambo Gallardo, lansat în 2003. Acum, mai toți pasionații de automobile supersport tradiționale se bucură că nu s-a renunțat la această remarcabilă piesă de tehnologie în favoarea unor motoare electrice. Ce altceva mai are de oferit Lamborghini Huracán Tecnica?
Mai întâi să notăm că propulsorul V10 cu care este dotată proaspăta variantă evolutivă Huracán Tecnica furnizează 640 CP la 8000 rpm și pune la bătaie un cuplu maxim de 565 Nm la 6500 rpm (date cunoscute de la versiunea Huracán STO). În cazul de față, grupul motopropulsor include o cutie de viteze cu dublu ambreiaj LDF (Lamborghini Doppia Frizione) și 7 trepte, tracțiunea fiind numai pe roțile din spate. Pe lângă rolul propulsiei, roțile punții din spate au și funcție direcțională. Modurile de conducere ale mașinii sunt trei la număr, numele lor fiind Strada, Sport și Corsa.
Pentru că aici s-a insistat pe idea „lightweight', Huracán Tecnica are un raport de masa/putere de numai 2,15 kg/CP. Sistemul LDVI (Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata) a fost recalibrat special pentru Huracán Tecnica și asigură exploatarea potențialului dinamic la cel mai înalt nivel. În acest sens mai contribuie și oprimizările aerodinamice în urma cărora forța de apăsare verticală a punții din spate a crescut cu 35%, în timp ce rezistența la înaintare a fost redusă cu 20% în comparație cu valorile specifice lui Huracán EVO RWD.
Pentru că vorbim de tracțiune spate (nu integrală), devine clar că mașina se adresează celor care vor să aprofundeze arta pilotajului și nu celor care vânează cronometrările cele mai rapide posibile. Argumentul principal al lui Lamborghini Huracán Tecnica ține de personalitatea sa dublă: atât prestațiile stradale, cât cele de pe circuitele de viteză vor oferi satisfacție și celor mai exigenți clienți. Bineînțeles, principalele cifre referitoare la performanțe sunt de calibru supersportiv: accelerația de la 0 la 100 km/h se rezolvă în 3,2 s, iar viteza maximă este de 325 km/h. Printre detaliile de stil care permit identificarea vizuală a lui Lamborghini Huracán Tecnica se numără noile roți Damiso de 20' cu stil de diamant, inspirate de Lamborghini Vision GT, au un design hexagonal și sunt echipate cu anvelope Bridgestone Potenza Sport.