Noul Nissan Patrol a ajuns la forma finala dupa 200 de versiuni si prototipuri, testate in desert, in zone stancoase, pe autostrada, dar si in oras. Caroseria noului Patrol dispune de mai multa rigiditate si vibreaza mai putin.
Vizavi de interior, Nissan vorbeste despre mai mult spatiu, tapiterie din piele si insertii din aluminiu sau lemn. In plus, scaunele sunt acum mai confortabile si exista mai mult spatiu pentru picioare, in special pentru pasagerii celui de-al doilea rand de scaune.
Din punct de vedere tehnic, ultimul Nissan Patrol propune un nou sistem de directie, un nou propulsor V8 alimentat cu benzina care este cuplat la o cutie de viteze automata cu sapte trepte, dar si un nou sistem de tractiune integrala. Motorul V8 de 5,6 litri dezvolta 400 CP si 550 Nm, dipsune de DIG (injectie directa de benzina) si VVEL (distributie variabila).
Nissan Patrol dispune acum de caroserie cu o noua suspensie si patru roti independente. Patrol ofera noul sistem hidraulic HBMC, pentru imbunatatirea tinutei de drum. Sistemul 4WD – All Mode 4X4 ofera patru moduri: nisip, sosea, zapada si pietre.
Nissan Patrol propune sistemele Hill Start Assist, Hill Descent Control si un nou sistem de franare, mult mai eficient.