Renault a prezentat noul Kadjar în cadrul Salonului Auto de la Geneva. Alături de crossover-ul compact, francezii au sosit și cu noul Clio RenaultSport 220 Trophy EDC. Acesta din urmă vine cu o versiune revizuită a motorului turbo de 1,6 litri.
Vorbim despre un plus de 20 CP și 20 Nm, pentru un rezultat final de 220 CP și 260 Nm (280 Nm cu funcția overboost).
În ceea ce-l privește pe Kadjar, acesta vine să deschidă un nou drum pentru Renault. Însuși numele acestuia, compus din sintagmele quad (KAD), adică tracțiune integrală, și Jar (Jaillir, adică agil în franceză) comunică foarte puternic direcția în care se duc fracezii cu acest model.
Renault Kadjar se distinge printr-un design exterior fluid şi atletic, anunțând un comportament dinamic orientat către agilitate.
Proiectul de design care a dus la rezultatul estetic final îi aparține unei echipe din cadrul centrului din România.
Victor Sfiazof deţine funcţia de Senior Exterior Designer în cadrul centrului de design Renaul Bucureşti din ianuarie 2008. Născut în Satu Mare, Victor a urmat cursurile Universităţii de Artă şi Design I. Andreescu din Cluj-Napoca.
„Atunci când se lansează un nou proiect începe o competiţie între centrele de design ale Renault, competiţie la care participă şi centrul din România. Concursul pentru Kadjar a fost câştigat de un român foarte talentat, iar acum l-am angajat şi pe fratele său, a spus Jean Christophe Kugler, directorul general al Renault.
În cadrul unui interviu cu directorul de produs al proiectului Kadjar, am aflat că în afara celor trei versiuni de motorizare disponibile la debut, va mai exista încă una pe benzină de 160 CP. În ceea ce privește prețurile, acestea vor fi făcute publice în primăvară.