Următoarea generație a sedanului japonez va beneficia de caracteristici împrumutate de la BMW. Va avea tracțiune pe puntea spate și un propulsor cu șase cilindri în linie amplasat longitudinal.
Noua Mazda 6 va debuta în 2022 și va utiliza o nouă platformă ce va adopta soluția tehnică clasică. Sub capotă își va găsi locul un propulsor Skyactiv-X cu șase cilindri în linie. Vehiculul ar putea utiliza tehnologia mild hybrid dată de un sistem de alimentare cu 48 de volți.
Ne așteptăm ca niponii să respecte toate aceste potențiale specificații. Dacă este să ne luăm după actuala generație Mazda 3 și CX-30, așteptările pentru viitorul sedan de clasă medie vor fi extrem de ridicate.
Tratamentul specific bavarez va fi, cu siguranță, acompaniat de o caroserie cu forme senzuale. Forma sportivă nu va fi doar pentru stil. Există zvonuri cum că motorul Skyactiv-X ar putea produce până la 350 de cai-putere.
Recent, Mazda și-a fortificat relațiile cu Toyota, ceea ce înseamnă că ar exista o șansă să vedem propulsorul Skyactiv-X cu șase cilindri și sub capota lui Lexus IS sau RC.
În imagini este prezentat conceptul Mazda Vision Coupe, care a debutat în 2017 la Salonul Auto de la Tokio. Capota lungă și posteriorul scurt indică posibilitatea utilizării unei platforme cu motor longitudinal și tracțiune spate.
Sursa: Car and Driver