Mazda îşi menţine ritmul de creştere a vânzărilor în aprilie. Datorită noii generaţii de modele care sfidează convenţionalul, constructorul japonez de automobile a vândut 13.201 de unităţi în Europa luna trecută, cifră reprezentând o majorare de 29,2%comparativ cu aprilie 2013. Creşterea în primele patru luni ale anului comparativ cu aceeaşi perioadă din 2013 a fost de 27,6%. Prin urmare, cota de piaţă Mazda în Europa urcă la 1,4%,faţă de 1,2%* anul trecut. Aceste cifre fac din Mazda constructorul de automobile cu cea mai mare creştere de volum în Europa în luna trecută precum şi până la această dată.
În România, în primele patru luni ale anului a fost înregistrată o creştere de 23% a vânzărilor de automobile noi comparativ cu aceeaşi perioadă din 2013.
Beneficiind de tehnologia revoluţionară SKYACTIV şi de designul surprinzător KODO – Sufletul mişcării, noua generaţie de modele premiate Mazda simbolizează schimbarea sustenabilă a companiei după perioada de recesiune globală. Compania a optat pentru o abordare cu adevărat neconvenţională în ceea ce priveşte crearea şi construirea de automobile recunoscute pentru plăcerea de a le conduce, fără a face compromisuri în ceea ce priveşte calitatea.
Creşterea este sustenabilă pentru că se bazează pe produse excelente şi pot să vă spun că vom lansa şi mai multe în următorii doi ani’, a declarat Philip Waring, COO Mazda Motor Europe. Având o creştere a capacităţii de producţie la nivel global, suntem în poziţia de a face faţă acestei majorări record a cererii. Strategia pe care Mazda a ales-o se dovedeşte câştigătoare, fapt confirmat de numărul în creştere al clienţilor’.