După debutul oficial al lui McLaren 720S Spider la începutul lunii decembrie, britanicii au decis să ne încânte cu încă un super-cabrio: 600LT Spider. De acum, acesta va fi noul vârf de gamă din seria entry-level' de la McLaren.
Citește și…
Curtea Constituțională: radarele nu vor fi presemnalizate
Record mondial: cum arată cea mai lungă mașină construită vreodată
Dacia Duster Charisma: o nouă ediție specială a SUV-ului românesc
Dacia: mașină electrică pentru toate buzunarele
Cod Rutier 2019: Ce vei păți dacă ești prins butonând telefonul la volan
Impozit auto 2019: cât trebuie să plătim și până când
Când poți conduce după ce ai consumat alcool
McLaren 600LT Spider vine cu toate dotările versiunii coupe, cu precizarea că dispune de un plafon retractabil, ce adaugă doar 50 de kilograme în plus. Astfel, greutatea totală a mașinii ajunge la 1297 de kilograme.
Ca și în cazul fratelui mai mare, britanicii de la McLaren nu au umblat la rigiditatea șasiului decapotabilei, deoarece nu a fost nevoie.
McLaren 600LT este versiunea de performanță a lui 570S Spider și se laudă cu un propulsor V8 biturbo de 3.8 litri ce produce 600 CP și un cuplu de 620 Nm. Motorul este legat la o transmisie automată cu șapte rapoarte.
Decapotabila poate accelera de la 0-100 km/h în doar 2.9 secunde și de la 0-200 km/h în 8,4 secunde. Viteza maximă este de 315 km/h atunci când se rulează cu plafonul coborât, iar atunci când acoperișul este ridicat, acul vitezometrului poate urca până la 324 km/h.
Sunetul motorului V8 poate fi auzit cel mai bine cu plafonul coborât. Cele două guri ale evacuării sunt masive și sunt plasate într-un loc atipic, în fața spoilerului din fibră de carbon.
Literele LT din nume vin de la Longtail'. Partea din spate este mai lungă cu 47 de milimetri decât în cazul versiunii 570S. Aceasta are rolul de a crește forța de apăsare pentru o mai bună performanță pe circuit.
Plafonul retractabil este format din trei elemente și poate fi operat la viteze de până la 40 km/h. Atunci când plafonul este coborât, un deflector de vânt se ridică în spatele pasagerilor.
Noul model va fi produs timp de 12 luni, iar lista de comenzi a fost deja deschisă. Prețul de bază este de 227.000 de euro, iar clienții pot opta pentru pachetul MSO Clubsport (aproximativ 20.000 de euro), ce adaugă diverse elemente din fibră din carbon, cum ar fi scaunele speciale utilizate și în McLaren Senna.