Mercedes-Benz este, din Marea Triadă, cel mai puțin afectat în vânzări în contextul COVID-19. Iată ce performanță a reușit marca în primul trimestru.
Citește și:
Reguli noi: ce trebuie să știe șoferii despre deplasarea la service
Mercedes-Benz a publicat evoluția în vânzări în primul trimestru al anului 2020 — unul care a influențat economia mondială, industria auto fiind unul dintre sectoarele puternic afectate — iar cifrele relevă o performanță îmbucurătoare, cel puțin în contextul COVID-19.
La nivel mondial, Mercedes-Benz a comercializat în primele trei luni ale anului 477.000 de unități, o scădere de 14,9% comparativ cu aceeași perioadă din 2019. Cele mai mari scăderi în vânzări pentru Mercedes-Benz s-au înregistrat în China (-21%).
În comparație cu BMW (-20,1%) și Audi (-18%), Mercedes-Benz a cunoscut cele mai mici scăderi. BMW a raportat o cifră de 421.000 de unități comercializate, în timp ce Audi a vândut în intervalul ianuarie-martie 365.000 de unități.
Piața mondială de vânzări de automobile a fost grea încercată în cursul anului curent, suferind cădere de 39% — comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
Apropo de anul trecut, bilanțul pe 2019 l-a plasat pe Mercedes-Benz în fruntea Triadei, cu 2,3 milioane de unități comercializate; 2019 a fost al nouălea an consecutiv de vânzări-record pentru Mercedes. Pe locul 2 s-a situat BMW, cu 2,1 milioane de unități. Audi a completat clasamentul, raportând peste 1,8 milioane de unități comercializate.