Au trecut cinci ani de la ultima reclamă MINI publicată în timpul Super Bowl. Dar anul acesta, producătorul britanic are planuri mari.
Conform presei din afară, MINI a semnat un contract cu agenția Butler, Shine, Stern & Partners pentru un clip video de 30 de secunde. Acesta va rula în timpul celui de-al treilea sfert al celebrului meci de fotbal american și îl va avea în prim plan pe proaspătul Clubman.
Citește și: Top 10 – Cele mai bune reclame auto din cadrul Super Bowl
Cât despre costuri, se estimează că anul acesta, 30 de secunde difuzate în timpul marelui meci vor costa aproximativ 5 milioane de dolari, cu 11 procente mai mult ca în anii trecuți. Pentru moment nu știm dacă și BMW va pregăti un spot pentru Super Bowl 50.
Citește și: Volkswagen The Force și Volvo The Epic Split, în topul celor mai bune reclame – YouTube
Acura, Honda, Hyundai și Kia sunt producătorii care până în acest moment au confirmat o serie de spoturi pentru viitorul meci. Așteptăm și un anunț din partea Volkswagen, constructorul german fiind implicat masiv în acest „joc” al reclamelor din timpul Super Bowl.