MINI revine la Super Bowl după o absență de cinci ani

Au trecut cinci ani de la ultima reclamă MINI publicată în timpul Super Bowl. Dar anul acesta, producătorul britanic are planuri mari.

Conform presei din afară, MINI a semnat un contract cu agenția Butler, Shine, Stern & Partners pentru un clip video de 30 de secunde. Acesta va rula în timpul celui de-al treilea sfert al celebrului meci de fotbal american și îl va avea în prim plan pe proaspătul Clubman.

Citește și: Top 10 – Cele mai bune reclame auto din cadrul Super Bowl

Cât despre costuri, se estimează că anul acesta, 30 de secunde difuzate în timpul marelui meci vor costa aproximativ 5 milioane de dolari, cu 11 procente mai mult ca în anii trecuți. Pentru moment nu știm dacă și BMW va pregăti un spot pentru Super Bowl 50.

Citește și: Volkswagen The Force și Volvo The Epic Split, în topul celor mai bune reclame – YouTube

Acura, Honda, Hyundai și Kia sunt producătorii care până în acest moment au confirmat o serie de spoturi pentru viitorul meci. Așteptăm și un anunț din partea Volkswagen, constructorul german fiind implicat masiv în acest „joc” al reclamelor din timpul Super Bowl.

Adaugă un comentariu