Naomi Osaka, campioana de la US Open, este noua imagine Nissan

Naomi Osaka este prima jucatoare de tenis din Țara Soarelui Răsare care a reușit performanța de a câștiga un turneu de Grand Slam.

Sportiva a devenit ambasador al mărcii Nissan și urmează să reprezinte brandul în mai multe campanii publicitare pe durata de trei ani a contractului.

Citește și:

ANAF verifică toate mașinile second-hand aduse în țară

Un șofer a găsit soluția perfectă la problema lipsei locurilor de parcare din București

Prima mașină de serie disponibilă fără oglinzi laterale

Ministrul Mediului oferă noi detalii despre noua taxă auto

Cât vei plăti ca să mergi pe autostrada Brașov-Comarnic?

Ți-ai pierdut permisul? Iată ce poti face pentru a-l recupera în cel mai scurt timp!

 

Nu este prima oară când un brand celebru își asociază imaginea cu un sportiv de clasă mondială. Să nu uităm că Simona Halep a semnat un contract cu Mercedes Benz România. Tenismena are ocazia să conducă o suită de modele AMG cu mulți cai putere sub capotă.

După ce sportiva de 20 de ani din Japonia a învins-o pe Serena Williams în finala turneului US Open, era doar o chestiune de timp până a fost abordată de firma niponilor pentru o colaborare.

Japonezii de la Nissan speră ca vânzarile lor să crească în rândul tinerilor după ce Naomi Osaka va juca într-o serie de spoturi publicitare prin care niponii vor sa-și prezinte ultimele tehnologii în domeniul automobilelor electrice.

Adaugă un comentariu