Interpretarea actuală a logoului mărcii combină elementele stilistice de la începuturile Mini clasic cu un design modern, care se concentrează pe elementele esenţiale.
Noul logo MINI este o evoluţie de la formula tridimensională care a existat de la relansarea brandului în 2001, aplicând acest lucru unei forme de expresie vizuală cunoscută sub numele de „design plat”, care găzduieşte principalele elemente grafice. Conservarea motivului fundamental şi tradiţional al unei roţi înaripate, cu numele mărcii tipărit cu majuscule în centru, asigura ca logo-ul va fi recunoscut imediat.
Evitarea deliberată a umbrelor şi a tonurilor gri generează un efect alb-negru puternic contrastant, care transmite autenticitatea şi claritatea noii identităţi a mărcii, caracterul său bidimensional permiţând, de asemenea, aplicarea universală. Noul logo va fi aplicat pe toate modelele MINI – pe capotă, în spate, în centrul volanului şi pe telecomandă.
Cel mai recent redesign oferă un alt capitol din istoria variată a siglei MINI. Există o similitudine marcantă cu semnul introdus pentru clasicul Mini la mijlocul anilor ’90. De asemenea, la acel moment a apărut numele mărcii scris cu majuscule în mijlocul unui cerc cu aripi stilizate.