Noul Renault Scenic face primii pasi

Noua generatie Renault Scenic va fi disponibila in show-room-uri la sfarsitul acestei luni.

Renault Scenic afiseaza o noua linie de design, pe care francezii o interpreteaza ca fiind "germanica", cu look robust, materiale si finisari mai bune decat pana acum. Pe langa lungimea care a crescut cu 80 mm, ampatamentul noului model a crescut si el cu 20 mm, in comparatie cu generatia trecuta a lui Scenic, acest aspect asigurand mai mult spatiu si confort interior, in special pentru randul doi de scaune.

In plus, interiorul este in totalitate modular (vezi foto) si abunda de spatii de depozitare utile. Renault a studiat si a acordat mai multa atentie celui de la volan, care, acum, dispune de o pozitie la volan mai comoda, care ii ofera si mai multa vizibilitate.

Tot vizavi de sofer, Renault informeaza ca sistemul de directie a fost revizuit si acum este mai realist in relatia cu calea de rulare. Mai mult, sistemul de suspensie propune pe fata o punte care provine de la Megane si care asigura o tinuta de drum mai buna.

Din punct de vedere al ofertei de motoare pentru noul Scenic, Renault propune propulsoare alimentate cu benzina, dar si diesel. Gama diesel porneste cu 1.5 dCi, disponibil in trei versiuni de putere: 85 CP (130 g CO2/km), 105 CP DPF (cu filtru particule si valori intre 130 si 134 g CO2/km) si 110 CP DPF (134-136 g CO2/km). Urmeaza 1.9 dCi 130 CP (300 Nm/1.750 rpm) care este cuplat la o cutie de viteze manuala cu sase trepte, consuma in medie 5,5 l/100 km si emite 145 g CO2/km. Tot la categoria motoare diesel, Renault propune pentru Scenic si motorul 2.0 dCi, in doua variante de putere – 150 CP (360 Nm/2.000 rpm, cutie de viteze automata) si 160 CP (380 Nm/2.000 rpm, cutie de viteze manuala).

La capitolul motoare alimentate cu benzina, Scenic dispune de urmatoarele propulsoare: 1.6 16V 110 CP, care poate fi alimentat cu benzina, E85 (pentru anumite piete) sau GPL, lansarea sa va avea loc la sfarsitul lui 2009 sau inceputul lui 2010. Mai putem vorbi despre propulsorul de 2 litri si 140 CP (195 Nm/3.750 rpm), care este cuplat la ocutie de viteze CVT. Varful de gama este atins de noul motor TCe 130, care are 1,4 litri, este supraalimentat si dezvolta 130 CP/5.500 (190 Nm/2.250 rpm) si care are un consum mediu de 7,1 litri la 100 km.

taguri
Adaugă un comentariu