Nu-l puteau face mai mic, dar au putut să-l ușureze: noile Porsche 911 Carrera T Coupe și Cabrio, puse la dietă.

Când am spus „dietă' asta înseamnă inclusiv un consum mai convenabil, dar ideea urmărită în cazul noile Porsche 911 Carrera T Coupe și Cabrio a fost aceea de accentuare a sportivității altfel decât prin sofisticare tehnică și masă suplimentare.

Idee esențială în acest caz: mai puțin înseamnă mai mult. Măsurile de reducere a masei, reglajul dinamic și transmisia manuală cu șase trepte fac din noua variantă 911 Carrera T o realizare puristă, creată pentru plăcerea superlativă a conducerii. Cu geamurile sale ușoare și izolația redusă, cea mai ușoară configurație a noului 911 Carrera T, având scaune sport, cântărește doar 1478 de kilograme. Configurată astfel, mașina este cu peste 40 kg mai ușoară decât actualul 911 Carrera. Pentru prima dată, 911 Carrera T este disponibil și în variantă Cabriolet.
„T' înseamnă Touring, iar la Porsche, acest lucru a pornit de la omologarea 911 T ca autoturism, în 1968. Primul 911 T a fost produs până în 1973. Din 2017, 911 Carrera T a fost readus în gama de modele, poziționat între Carrera și Carrera S. Plăcerea pură de a conduce, manevrabilitatea agilă, sunetul emoționant și concentrarea asupra elementelor esențiale sunt caracteristicile distinctive ale acestei mașini sport cu tracțiune spate.
911 Carrera T este propulsat de motorul boxer twin-turbo de 3,0 litri cu șase cilindri al modelului 911 Carrera. Acesta furnizează 290 kW (394 CP) și dezvoltă un cuplu de până la 450 Nm. O transmisie manuală standard cu șase trepte transferă puterea de tracțiune pe puntea spate. La schimbarea în treaptă inferioară de viteză, poate fi selectată o funcție intermediară de accelerație (auto-blip) pentru a compensa automat și specific diferențele de turație dintre motor și cutia de viteze.

Cu pachetul standard Sport Chrono, Carrera T Coupé sprintează la 100 km/h în 4,5 secunde (Cabriolet: 4,7 secunde). Viteza maximă este de 295 km/h (Cabriolet: 293 km/h). Ca răspuns la puterea sa crescută în comparație cu predecesorul său, Carrera are un sistem de frânare mai mare, cu un diametru al discurilor de frână de 350 de milimetri și etriere fixe cu șase pistoane în față. În combinație cu izolația interioară redusă și funcția auto-blip, sistemul de evacuare sport standard creează un peisaj sonor deosebit de emoționant.

Ca întotdeauna, Pachetul Sport Chrono, care include Track Precision App, face parte din echipamentul standard al modelului 911 Carrera T. În plus, pentru prima dată, Porsche echipează modelul cu direcție pe puntea spate în mod standard în combinație cu un raport mai scurt pentru caseta de direcție din față, optimizând astfel semnificativ manevrabilitatea. Accelerația laterală este compensată mai rapid, iar direcția răspunde mai ferm, în timp ce stabilitatea este sporită. Reglajul direcției punții din spate a fost dezvoltat special pentru 911 Carrera T.

Suspensia sport adaptivă PASM, care este coborâtă cu 10 mm, este, de asemenea, standard și a primit o reglare sportivă specifică modelului pentru ca modelul Carrera T să fie și mai agil. Direcția standard pe puntea spate și un echilibru aerodinamic optimizat exclusiv pentru 911 Carrera T au permis ca barele anti-ruliu de pe axele față și spate să fie reglate pentru manevrabilitate neutră. 911 Carrera T are jante din aliaj ușor Carrera S de 20/21 inch. Anvelopele din față sunt 245/35 ZR20, iar cele din spate sunt 305/30 ZR21. Noul Porsche 911 Carrera T poate fi comandat acum, cu prețuri începând de la 150.235,17 de euro cu TVA inclus și echipamente specifice țării. 911 Carrera T Cabriolet costă 164.529,40 de euro, TVA inclus.

Adaugă un comentariu