BMW a imbunatatit si actualizat gama Seria 5 limuzina, touring si GT. Sunt disponibile noi sisteme de asistenta si o noua versiunea de baza 518d la sedan si touring.
Modificarile de design sunt discrete. Prizele de aer inferioare sunt redesenate, stopurile au lumini cu benzi cu LED, iar optional se ofera faruri cu LED, cele bi-xenon fiind acum standard.
Versiunea de baza se numeste acum 518d fiind echipata cu dieselul de 2 litri si 143 CP care anunta un consum de numai 4,8 l/100 km.
V8-ul bi-turbo pe benzina a fost revizuit, oferind acum 450 CP fata de 407 CP inainte.
Toate motoarele au sistem start&stop, regenerarea energiei la franare, grila activa a radiatorului, pneuri cu rezistenta redusa la rulare, directie electrica si un mod „sailing” care decupleaza transmisia daca se ia piciorul din acceleratie la viteze cuprinse intre 50 si 160 km/h.
De asemenea, sistemul de navigatie are un nou mod in ceea ce priveste tipul itinerariului, fiind disponibil nu doar cea mai rapida sau cea mai scurta ruta, ci si cea mai economica – ruta Eco Pro. Iar functia Proactive Driving Assistant, care lucreaza impreuna cu sistemul de navigatie, informeaza pe sofer sa ia piciorul din acceleratie cand urmeaza un viraj sau se apropie de zone cu limitari de viteza pentru a reduce consumul.
Cutia automata cu 8 trepte este standard la toata gama Seria 5 GT si la 550i, 530d, 535d si M550d.
Pe langa versiunile cu tractiune integrala existente, sistemul xDrive va fi disponibil si la 520d limzuina si touring.
La Seria 5 GT a fost modificata partea din spate, volumul portbagajului crescand cu 60 de litri la 500 de litri.