Opel Insignia facelift

In primul rand acesta este un facelift nu doar cu numele, ci unul destul de important, realizat la toate capitolele. Asa cum era de asteptat exteriorul a primit mici optimizari, cele mai importante elemente redesenate fiind farurile, dar si intreaga parte din spate. Opel mizeaza in continuare pe o prezenta puternica, eleganta, ce tinde spre latura premium. Daca inainte Insignia arata bine, acum micile tuse redesenate ii confera o statura mai sculpturala si mai dinamica, iar rezultatul pare impresionant.

Dupa facelift unitatea multimedia si cea pentru controlul climatizarii s-au transformat complet. Ecranul color are o dimensiune de 8 inci si poate fi controlat prin atingere. Organizarea meniurilor este complet schimbata, totul fiind extrem de intuitiv si rapid accesibil din orice submeniu. Mai mult, pentru a nu fi nevoit sa atingi ecranul, sistemul propune un touchpad iluminat integrat ergonomic in consola centrala, care ofera feedback fizic la utilizare.

Trenul de rulare a fost optimizat aproape in intregime (amortizore, bare stabilizatoare, sistem de directie) cu scopul de a oferi mai mult confort si de a scadea zgomotul la rulare. Motorul turbo-diesel de 2 litri are acum versiuni de putere noi, de 120 CP si 140 CP. Desi puterea a crescut cu 10 CP fata de versiunile vechi consumul afisat este incredibil de mic. Cu propulsorul 2.0 CDTI, Insignia are nevoie de numai 3,7 l/100 km, ceea ce este o valoare extrem de buna pentru aceasta clasa. In varful gamei ramane dieselul bi-turbo de 2 litri care produce 195 CP si 400 Nm. In materie de motorizari pe benzina noutatile sunt atat pentru motorul de 1,6 litri (170 CP), cat si pentru cel de 2 litri (250 CP). Ambele sunt complet noi, din familia SIDI, beneficiaza de injectie directa si turbina TwinScroll si pot fi cuplate cu o cutie manuala cu 6 trepte sau cu nou dezvoltata cutie automata cu frecare redusa si 6 trepte. Pentru motorul 2.0 SIDI va fi disponibila si tractiunea integrala.

    Nechita Alin spune:

    Inca de la lansare vad insignia ca cea mai frumoasa masina a ultimilor ani ( si spun asta conducand zilnic masini din clasa premium/ lux zilnic)si ma bucur ca au lansat facelift-ul impreuna cu noua generatie de motoare si cutii de viteze. Sper sa nu uite lectia invatata ( au pierdut foarte mult la capitolul vanzari din cauza motorizarilor invechite) si sa tina pasul cu concurenta directa la acest capitol ca la design sunt mult peste …

Adaugă un comentariu