Pentru cine se plângea că SL are două locuri: Mercedes-Benz CLE53 AMG împacă performanța hightech cu patru locuri.

Denumirea completă a noii decapotabile cu stea în frunte este Mercedes-Benz CLE53 AMG 4Matic+. Desigur, implicarea tracțiunii integrale era de așteptat, din moment ce puterea cu care este cotat sistemul de propulsie al automobilului este cotată la 449 CP, iar cuplu maxim (în regim de overboost) atinge 600 Nm.

Mercedes-Benz e genul de producător care, dacă tot îți oferă niște resurse de forță motrice și un anume potențial dinamic, îți instalează tot ce trebuie pe mașină ca să le și poți folosi pe deplin. Înfățișarea exterioară a cabrioletului cu patru locuri spune câte ceva în acest sens: flancul caroseriei are alte forme decât la variantele CLE Cabrio din zona inferioară a ofertei., Pasajele roților din față și din spate sunt evazate, ecartamentul e sesizabil mai larg (+58 mm în față, +75 mm în spate), iar jantele de 19 inchi conferă noului AMG Cabriolet o expresivitate incisivă. Opțional, sunt disponibile și jante de 20 de inchi.

Pachetul opțional AMG Styling adaugă accente și mai sportive. Acesta Include discrete elemente aerodinamice pe fustele din față și din spate, plus un eleron pe capota portbagajului, toate de culoare negru lucios, și un panou difuzor în zona dintre țevile de eșapament. Alte două pachete, AMG Night și pachete AMG Carbon, sunt disponibile ca opțiuni pentru personalizare suplimentară.

Mercedes-Benz CLE53 4MATIC+ are sub capota din față o versiune considerabil perfecționată a motorului M256 de 3,0 litri cu șase cilindri în linie și supraalimentare turbo. Denumită acum M256M, această versiune se distinge mai ales prin camerele de ardere optimizate, cu porturi de admisie și evacuare reproiectate. De asemenea, are noi segmenți la pistoane, injecție modificată și un nou turbocompresor, care oferă o presiune de supraalimentare crescută la 1,5 bar (anterior 1,1 bar). Toate acestea au ca rezultat un cuplu maxim de 560 Nm în funcționare de regim normal, cu un posibil vârf de 600 Nm în overboost, timp de până la 10 s.

Cele cinci moduri de conducere din programul AMG DYNAMIC SELECT – Slippery, Comfort, Sport, Sport+ și Individual – permit șoferului să dozeze comportamentul mașinii prin atingerea cu un deget. Acestea variază de la eficiență și confort, la dinamism extrem, cu modificări ale parametrilor importanți, cum ar fi răspunsul motorului, transmisia, suspensia și direcția. Indiferent de modul de conducere AMG DYNAMIC SELECT ales, șoferul poate comuta direct în modul manual al cutiei de viteze folosind butonul „M', permițându-i să schimbe treptele exclusiv folosind padelele de pe volan. De asemenea, șoferul poate selecta preferințele legate de răspunsul suspensiei.

Sistemul de control al ținutei de drum AMG DYNAMICS este integrat în programele de conducere AMG DYNAMIC SELECT. La nivelurile Basic, Advanced și Pro, de exemplu, acesta intervin în funcționarea ESP-ului (program electronic de stabilitate) sau a tracțiunii integrale. Pe baza acțiunilor șoferului și a datelor senzorilor, sistemul inteligent de precontrol anticipează comportamentul dorit de conducător din partea vehiculului. Aceasta variază de la eminamente stabil la foarte dinamic și agil, pentru o experiență de condus mai orientată spre confort sau tipic sportivă. De asemenea, șoferul poate folosi butoanele de pe volan AMG pentru a selecta direct funcțiile AMG DYNAMICS.

Adaugă un comentariu

Articole similare