Noul 308 este a doua masina din grupul PSA dupa Citroen C4 Picasso care va fi construita pe noua platforma modulara EMP2.
Gratie noii platforme EMP2, Peugeot promite ca noul 308 va fi mai usor cu pana la 140 kg fata de vechea generatie. Cu 4,25 metri lungime si 1,46 metri inaltime, 308 este cu 2,5 cm mai scurt si cu 4 cm mai scund decat fostul 308. In schimb, Peugeot promite un interior mai spatios iar volumul portbagajului este sensibil mai mare avand acum 470 de litri fata de 350 litri inainte.
Interirorul urmeaza filozofia de la 208, cu volanul de diametru mic si indicatoarele plasate deasupra indicatoarelor. Noua plansa de bord i-cockpit are ca punct central un display de 9,7 inci cu touchscreen. Peugeot nu da informatii despre motorizari, dar din gama nu vor lipsi noile motoare cu trei cilindri si actualele motoarele cu patru cilindri dezvoltate in cooperare cu BMW, paleta de putere mergand de la 82 pana la 200 CP. Din gama diesel nu vor lipsi versiunile de 1,6 si 2 litri cu puteri de pana la 170 CP.
In plan sunt si versiunile sw, cabrio si GTI plus o versiune hibrid.
Noul 308 va fi prezentat in toamna la Salonul de la Frankfurt.