PSA Peugeot-Citroen a renunțat la serviciile a trei dintre directorii din Germania după ce o campanie de vânzari la care reducerile pentru modelul 208 ajungeau la 40% a avut prea mult succes la public. Astfel, în loc să se vândă doar 300 de automobile, atât cât estimau, au fost peste 5000 de solicitări.
Conform presei din Hexagon, cei care au pus la cale promoția se așteptau să vândă 300 de masini, însă presa scrie ca au existat 5.000 de solicitari, iar dealerii s-au arătat nemulțumiți pentru că nu fuseseră informați de promotia de leasing.
Filiala germana a Peugeot a demarat o promotie impreuna cu Sixt Leasing si furnizorul de internet 1&1, iar modelul 208 era vandut la o rata lunara de 99 euro, incluzand asigurare completa și taxă de drum, ceea ce insemna ca pretul masinii era cu 40% mai mic.
Filiala estima ca se vor vinde 300 de mașini, însă promotia a avut succes peste așteptări și peste 5.000 de clienti s-au aratat doritori să-și cumpere un automobil. Scandalul a fost urias, mai ales ca dealerii locali nu fusesera informati de o oferta cu discount atat de mare ce le afecta profitul. Oferta cu pricina a fost retrasă vineri si trei directori Peugeot din Germania au fost concedtiati.
În primele trei luni ale anului 2017, Peugeot a vândut 15.122 de masini în Germania, ceea ce înseamnă o creștere de 20% și o cotă de 1,8% pe piață.