Tracțiunea integrală este de la sine înțeleasă pentru cea de-a treia serie de modele a mărcii cu amprentă 4×4, numită Ineos Fusilier. Dincolo de un design care aduce la un loc elemente asociabile atât cu Mercedes G-Class, cât și cu fostul Land Rover Defender oferite aici într-o interpretare aparte, Ineos Fusilier mizează pe o tehnică BEV la care se va adăuga opțiunea unui motor cu benzină pe post de „range extender'.
Ineos Fusilier vine să se alăture în gamă deja cunoscutelor Ineos Grenadier și Ineos Quartermaster. Gabaritul său este cel mai compact din oferta Ineos, fiind de natură să înlesnească integrarea sa într-un spectru foarte larg de profiluri de utilizatori la nivel global.
Dezvoltat în colaborare cu Magna, furnizor specializat lider în industria 4×4, Ineos Fusilier urmează să fie produs la fabrica sa din Graz. Bazându-se pe ADN-ul conceptual al Grenadierului, cu orientare high-tech și un caracter robust, noul 4X4 va fi construit pe baza unei platforme tehnice specifice gen skateboard, având rol de suport pentru caroseria cu structură din oțel și suprafețe din aluminiu.
Cu prilejul lansării, Sir Jim Ratcliffe, președintele INEOS a declarat: „Pe măsură ce am dezvoltat acest vehicul, am ajuns rapid la concluzia că, pentru a merge spre decarbonizare, continuând să producem mașini pe care consumatorii vor dori să le conducă, avem nevoie de o combinație de tehnologii de propulsie. BEV-urile sunt perfecte pentru anumite scopuri: călătorii relativ scurte și livrări urbane, dar industria și guvernele trebuie să aibă în vedere că schimbarea eco a domeniului auto trebuie să includă mai multe soluții, cu o plajă extinsă de specificații. Acesta este motivul pentru care vom oferi opțional un grup motopropulsor hibrid pentru Fusilier, unul care reduce drastic emisiile, dar care are autonomia și capabilitățile de realimentare corespunzătoare cu o polivalență reală.'