Anul viitor va aduce doua versiuni noi pentru recent lansatul Porsche 911. Primul pe lista este modelul de competitie 911 GT3 Cup, asamblat pe aceeasi linie de productie cu varianta de serie.
Motorul boxer de 3,8 litri a fost revizuit. Inginerii germani au reusit sa stoarca 460 CP, fara sa creasca cilindreea. Franele au fost si ele adaptate vietii dure din lumea competitiilor, GT3 Cup fiind echipat cu discuri de 380 mm ventilate si etriere cu sase pistoane.
Tot in 2013, Porsche va lansa a treia versiune de caroserie din gama 911, modelul Targa. In premiera, noul Targa revine la traditia din anii 80-90 si va fi echipat cu un plafon escamotabil manual, renuntand astfel la trapa glisanta din sticla folosita de ultimele generatii. Piesa escamotabila va putea fi stocata intr-un compartiment special ascuns sub capota din fata.
Vor fi disponibile versiuni de 350 si 400 CP, cu tractiune spate sau integrala si cutie cu dublu ambreiaj PDK. Debutul va avea loc in martie, la Geneva.