Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid are deja șase recorduri pe circuit în clasa berlinelor hibride de lux cu patru portiere.
Porsche Cayman GT4 Clubsport Rallye Concept deschide Raliul Germaniei
Modelul german a stabilit cel mai rapid tur pentru clasa sa pe șase circuite omologate FIA. Vorbim despre circuitele Bahrain, Kyalami, Buddh, Dubai Autodrome, Losail și Yas Marina. Acestea sunt folosite pentru diferite evenimente din motorsport, unele inclusiv pentru Formula 1.
Porsche a doborât recordul absolut la Nurburgring cu 919 Evo
Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid are un propulsor V8 biturbo de 4.0 litri care este susținut de un motor electric de 136 CP. Împreună, cele două unități oferă un maxim de 680 CP și 850 Nm și livrează aceste resurse printr-o cutie automată cu opt trepte. Sprintul de la 0 la 100 km/h este realizat în 3.4 secunde, pe când doar 8.5 secunde sunt necesare pentru accelerația de la 0 la 200 km/h. Viteza maximă constructivă este de 310 km/h.
VIDEO: Primul clip cu recordul stabilit de Subaru pe Transfăgărășan
Lamborghini are un nou record pe Nurburgring
Recordurile stabilite de Panamera Turbo S E-Hybrid nu vor fi depășite prea curând, deoarece sunt stabilite în cadrul unei nișe destul de restrânse, cea a berlinelor de lux cu motorizare hibridă. Abia după o eventuală hibridizare a gamei M5 sau a gamei E63 AMG, de exemplu, cei de la Porsche ar putea avea emoții. Cei de la Maserati, Jaguar și Audi ar putea să aibă un cuvânt de spus în această direcție pe viitor, însă cele trei mărci nu s-au grăbit în trecut să doboare asemenea recorduri. Mai departe de atât, nu prea există un competitor direct pentru Panamera Turbo S E-Hybrid.