Porsche a înregistrat creșteri pe toate planurile în 2019 și, conform tradiției, o parte din profit este împărțită cu angajații săi.
Citește și:
Un vis pe roți: Porsche 911 DP Motorsport, model 1985
Ca să rămâi întotdeauna sub radar: Porsche Diesel Super Export 1963
Porsche 911 post de conducere central
Porsche: două noi modele electrice până în 2022. Care vor fi acestea
Porsche 718 Cayman GT4: Cel mai tare Porsche nu e un 911!
Să fii angajat la una dintre cele mai cool mărci ale momentului nu are doar beneficiul mândriei, ci și unele de ordin financiar. Porsche și-a făcut o tradiție din a-și răsplăti angajații în funcție de performanțele brandului pe parcursul unui an, iar 2019 a fost (încă) un an bun.
În 2019, Porsche a livrat 280.000 de unități, cu 10% mai mult decât în cursul anului anterior. În mod firesc, și profitul a crescut, la 28,5 miliarde de euro — cu 11% mai generos decât în 2018. Pentru angajații săi, asta a însemnat o primă de 9.700 de euro, ca bonus de performanță.
Dintre aceștia, 700 de euro reprezintă o contribuție specială pentru contul de pensii al fiecărui angajat, iar 9.000 de euro, bani de cheltuială.
Anul acesta, pe fondul epidemiei COVID-19 cu care se confruntă întreaga lume, Porsche a făcut un apel de solidaritate, îndemnându-i pe angajați să doneze către programul Porsche Aid. Banii strânși prin ramura filantropică a constructorului german de mașini sport sunt redirecționați, în contextul actual, către cauze asociate pandemiei. Porsche a donat până acum 5 milioane de euro.