La Târgul Internațional București din anul 1980, Dacia a prezentat lumii modelul 1310 TS, un vehicul luxos destinat doar exportului.
Se spune că aceasta a fost dorința lui Nicolae Ceaușescu, de a trimite la export un model luxos al uzinei de la Mioveni. Și și-a dorit-o atât de mult încât a avut una chiar în garaj.
Dacia 1310 TS se bucura de o serie de dotări incredibile pentru vremea respectivă: ornamente cromate, plafon și interior de vinilin maro, radio cu două difuzoare, sistem de răcire cu electro-ventilator și scaune cu tetieră.
Toți șoferii trebuie să știe asta! Cum se conduce corect o mașină!
Dacia Duster – primele poze cu interiorul!
Imediat după ce a fost produs, un astfel de model a fost ales chiar de Nicolae Ceaușescu, care a circulat cu el o bună bucată de vreme până să opteze pentru Dacia 2000.
E drept, mașina aleasă de dictator a fost modificată de către inginerii de la Renault chiar în Franța. Aceștia i-au pus sub capotă un motor modificat de Renault 12 Gordini de 150 de CP.
Prima mașină adevărată fabricată în România! Se vindea ca pâine caldă!
Sursă: 4tuning.ro
masina din descriere si foto a fost produsa in multe exemplare pentru UNIVERSIADA din 1981.Cred ca au fost 150 de exemplare nu 150 de CP. Ziaristi…