Cel mai recent facelift din gama Mazda6 are acum prețuri și pe piața din România.
Noua linie de design și inovații tehnice Mazda la Geneva
Actualizarea aplicată gamei de clasă medie a niponilor aduce o noutate pe care am anunțat-o deja la noi pe site, respectiv compatibilitate cu sistemele Android Auto și Apple CarPlay. Dar asta nu este tot, pentru că au fost schimbate nivelurile de echipare de la Mazda6.
Denumirea Emotion a fost eliminată, iar Challenge a devenit noul entry-level, în timp ce vârful gamei se numește acum Takumi Plus. Odată cu aceste schimbări, nivelul de echipare de bază a devenit mai generos în dotări. Farurile adaptive cu LED au fost eficientizate și acum au mărit distanța de iluminare cu încă 80 de metri.
Noua Mazda6 Combi a fost prezentată în premieră mondială la Geneva
Vorbm desper head-up display în standard, șase difuzoare, senzori de ploaie și lumină, climatizare automată pe două zone, geamuri fumurii, sistem de navigație și patru porturi USB. Sistemul multimedia are un ecran cu diagonala de opt inchi, în timp ce afișajul dintre ceasurile de bord are șapte inchi.
Între timp, echiparea Takumi Plus vine cu piele Nappa maro, trapă, volan cu cusături speciale, oglindă interioară fără ramă, ornamente de lemn Sen pentru bord, ornamente cromate la interior, capitonaj din piele întoasă, lumini interioare cu LED și scaune față ventilate. Aceasta din urmă este o premieră pentru Mazda. În plus, toate scaunele din Mazda6 au fost reproiectate pentru mai mult confort.
Mazda6: dotări în premieră şi o motorizare aşteptată de fanii propulsoarelor turbo
Facelift-ul a adus și motoare Euro 6d-TEMP în toată gama, iar acestea au fost optimizate pentru un răspuns mai bun la accelerație și pentru o plecare de pe loc mai agilă. Diesel-ul SkyActiv-D de 2.2 litri, bi-turbo, oferă 150 sau 184 CP. Cel din urmă are două turbine cu geometrie variabilă și se bucură de un cuplu maxim de 445 Nm.
Noua Mazda CX-5: preţuri în România
Sistemul de reducere a emisiilor folosește atât uree (AdBlue), cât și o tehnologie numită Rapid Multi-Stage Combustion. Motoarele alimentate cu benzină oferă între 145 și 194 CP. Vârful gamei are și un sistem de dezactivare a cilindrilor, care reduce consumul la sarcini reduse. Spre deosebire de alți competitori, Mazda nu a fost nevoită să introducă un filtru de particule pentru motoarele pe benzină pentru a le reduce emisiile de particule.
Mazda MX-5 Experience: Transfăgărăşanul, jos pălăria!
Odată cu aceste schimbări, cele de mai sus nefiind singurele din oferta Mazda6, japonezii au reproiectat suspensia și au îmbunătățit antifonarea. Combi-urile din gama Mazda6 pot fi comandate cu sistem de tracțiune integrală i-ACTIV atât pentru transmisiile manuale, cât și pentru cele automate, dar numai în compania unui motor diesel.
Sistemele de siguranță activă de la bordul lui Mazda6 au fost îmbunătățite semnificativ, fiind introdusă o tehnologie de monitorizare de 360 de grade, cu patru camere. Pilotul automat adaptiv este standard și poate acționa încă de la staționare dacă este împerecheat cu transmisia automată cu șase trepte.
Cum funcţionează motorul Mazda SKYACTIV-X – prezentare video
Creșterea echipării standard din gama Mazda6 și eliminarea vechiului nivel de bază din această gamă a dus la un preț de pornire de 25.190 de euro cu TVA inclus în gamă, valabil pentru varianta G145 Challenge. Pentru un diesel, clientului i se cer minimum 27.190 de euro. Cea mai scumpă variantă a lui Mazda6 este o versiune Combi cu tracțiune integrală și transmisie automată, în echiparea Takumi Plus. Aceasta pleacă de la 37.990 euro cu TVA inclus.